Annonce
Randers Kommune gik i januar 2018 i gang med en udviklingsproces på det specialpædagogiske område. Udviklingsarbejdet skal styrke sammenhængen mellem almenområdet og specialområdet i folkeskolen. Målet er er at inkludere flere børn i den almene skole. Pressebillede
Randers Onsdag

Klassefællesskab afgørende for plads til børn med særlige behov

Det har været et vellykket inklusionsforløb for en 12-årig dreng med autisme på Hornbæk Skole. Efter fire år i en specialklasse følger han nu undervisningen i en almenklasse.

Annonce
  • colourbox.com
    Randers Kommune gik i januar 2018 i gang med en udviklingsproces på det specialpædagogiske område. Udviklingsarbejdet skal styrke sammenhængen mellem almenområdet og specialområdet i folkeskolen. Målet er er at inkludere flere børn i den almene skole. Pressebillede

Mest læste

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu

Mest læste

Seneste nyt

Annonce