PR-foto credit
Annoncørbetalt indhold

Få hjælp til jeres digitale markedsføring

Denne artikel er sponsoreret af wemarket

Synes I, at det er svært at lave markedsføring digitalt? Tidligere gav det rigtig god mening at lave fysiske reklamer, TV-reklamer og have de helt rette skilte ude foran butikken. Det har stadig en vis betydning, men det står ikke længere alene. I dag betyder det akkurat lige så meget – hvis ikke mere – at der er styr på den digitale markedsføring. Det er her, langt de fleste bliver eksponeret for jeres virksomhed og det, I promoverer og sælger.

Hvis I gerne vil have hjælp til den digitale markedsføring, kan I med fordel tage et kig på wemarket.dk. Her er tale om et marketingbureau, der kan hjælpe jer med alt fra digital markedsføring til SEO-analyse. SEO er jeres måde at optimere jeres hjemmeside og indhold på. Det står for Search Engine Optimisation og er en måde at analysere og udnytte allerede eksisterende data om jeres brugere på.

Lær at forstå digitale annoncer

Er I blevet anbefalet at anvende betalte annoncer? Søgemaskinerne på forskellige platforme er indstillet til at prioritere forskellige ting, men betalt promovering er noget af det, der i udgangspunktet får jer en tand foran i køen. Det I blot skal huske på er, at I ikke er de eneste, der betaler for promovering. Derfor skal den stadig være skarp, så I rammer plet.

Der er forskel på algoritmerne på de forskellige søgemaskiner. En annonce på Amazon er ikke magen til annoncen, I har gjort klar til Google eller til en helt tredje søgemaskine. Det skyldes, at der er forskellige målgrupper og dermed forskellige algoritmer. Amazon retter sig udelukkende mod køb og salg, mens Google er en meget bredere platform.

Hvorfor vælge et marketingbureau?

Måske I har overvejet, om I ikke selv kan stå for jeres annoncering og digitale markedsføring. Det kan også sagtens være, at I kan få det til at fungere – det er der nogle virksomheder, der sagtens kan. Der er dog også en vis risiko for, at I ikke har ressourcerne til at prioritere det i så høj grad, som I gerne vil.

Det er her, marketingbureauet kommer ind i ligningen. Her kan I få den hjælp, I behøver. Det foregår som et samarbejde, så I får indflydelse på processen hele vejen igennem – på den måde er der ikke noget, der kommer som en overraskelse. I vil også kunne bygge en hjemmeside op, så I på sigt selv kan administrere og udvikle den, så længe I har fået lavet basen af bureauet.

Denne artikel er sponsoreret af wemarket

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.