Annonce
Elbobladet

Eiqu Miller er klar med stand til Shopping Bazar

Eiqu Millers tøjmærke, First Grade, har en stand på Shopping Bazar i den kommende weekend. Her præsenterer youtube-stjernen blandt andet en række selvlysende modeller. Foto: PR

Youtube-stjernen og hans manager, Jesper Mortensen, er klar med åbne arme og fede priser til at tage imod alle fans ved shopping bazaren i Fredericia.

Fredericia: Youtube-stjernen Eiqu Miller forklarer med et stort smil og indbydende arme, at han gerne vil være en del af sin nye hjemby Fredericia.

- Derfor skal du fortælle både din fætter og din fætters onkel, at jeg, Eiqu Miller, kommer ud til shopping bazaren i Fredericias Messe C hal. Vi skal have en megafed dag sammen, siger han med armene kørende rundt i store bevægelser.

Det er første gang, siden han er kommet til byen, at han viser sit ansigt ved et arrangement i Fredericia. Han vil rigtig gerne tages godt imod, forklarer han med et smil.

Eiqu Miller og hans manager Jesper Mortensen flyttede for nylig til Fredericia. Så det er helt naturligt for dem at være med på messen i Messe C. Foto: Peter Friis Autzen

Mød Eiqu

Meget engageret og med trippende fødder forklarer Eiqu, at han helt vildt gerne vil møde nogen lokale fans på Shopping Bazar.

- Det kunne være megafedt, siger han stadig med trippende fødder.

Du kan møde Eiqu ved Fredericias messe c hal 17. og 18. november - altså på lørdag og søndag. Han kommer ved 12-tiden og er klar med en masse tilbud på en stand med sit tøjmærke, First grade.

De selvlysende mønstre er en af First Grades måder at markere sig. Foto: PR
Annonce

Starten på et nyt brand

Eiqu forklarer, hvordan brandet opstod.

- Det hele startede med, at jeg sammen med mine venner gik til en gymnasiefest og fik smidt i hovedet, at vi lignede nogen fra 1. klasse. Det synes jeg lød fedt. Jeg valgte derfor at bruge det til en sang, som vi kaldte "Welcome To First Grade". Det udviklede sig hurtigt til et nyt tøj brand, siger han.

Jesper Mortensen drøm har altid været at lave tøj. Han skrev derfor til Eiqu om et samarbejde.

Eiqu syntes, det lød fedt, og havde allerede lavet et logo til sangen. De blev dog enige om, at det skulle laves om. Brandet skulle have et ordentlig logo.

Det var sådan, hele brandet opstod. Det blev sat i produktion i 2015. Det har haft op- og nedture, men står stærkere end nogensinde, siger Eiqu og Jesper Mortensen nærmest i kor med kæmpe store smil.

Mønstrene er ikke refleks, men selvlysende. Foto: PR
Annonce

Deres tøj

Brandet har været i produktion i tre år nu. De har allerede lavet syv kollektioner. I deres nyeste kollektion, som kan ses ved messen, er der tøj, som kan lyse i mørke, forklarer Jesper spændt og viser et billede af deres nye tøj.

Deres primære målgruppe er mest teenagers, forklarer Eiqu med et lille smil.

- Det er svært at vide, hvad I går i. Hvad I kan lide. Jeg er jo 27, forklarer Eiqu og griner.

Jesper forklarer, at de er oppe at konkurrere med de store drenge som Nike, Fila og Adidas.

- Eiqu og jeg har derfor valgt at lave vores tøj i samme gode kvalitet som altid, men valgt at gå ned i pris, fortæller Jesper.

For eksempel er deres meget eftertragtede gule og grønne sæt sat meget ned i pris, siger Jesper med sammenfoldede hænder og kigger på Eiqu.

- Eiqu og jeg opfordrer derfor jer til at tage et smut forbi vores stand.

Annonce
Annonce
Elbobladet

Lokal forening blev trænet af landsholdskæmpere

Annonce
Annonce
Elbobladet

Kom til Fredericia for knap et år siden: Nu åbner Jan og Lars ny butik i et andet univers

Annonce
Forsiden netop nu
Elbobladet

Haven i oktober: Drop oprydning og gør haven vinterklar

Elbobladet

Præstens klumme: De to løb

Elbobladet

Ugens hund: Tyson gennemblødte fars seng med tis - når man skal, så skal man

Elbobladet

Så nemt er det at gøre sommerhuset til en helårsbolig

Elbobladet

På den 2. side: Skygger på dåse

Elbobladet

Pizzeria sat til salg: Helbredsproblemer tvinger Ugur til afsked efter 21 år bag disken

Elbobladet

Prisregn over det lokale foreningsliv: Se alle vinderne her

Elbobladet

Dyveke - musik fra gamle dage

Elbobladet

Læser I med, mænd? Mikkel er på vej med en gågadebutik for jer

Elbobladet

90 år og frisk som en fisk i havet: Per er frivillig morgenfugl hver dag

Elbobladet

Bliv klogere på parforhold og forelskelse

Elbobladet

83-årige Ib har skabt unik have: Nu nyder han sit otium blandt sine påfund

Elbobladet

Kuga ser ud til at holde hjem

Elbobladet

Brug disse æbletricks til at få saftige kager og brød

Elbobladet

Kangoo vandt vigtig kåring

Elbobladet

Nyt liv blomstrer op i det gamle løveapotek: Tina mangler blot at få styr på navnet til sin nye butik

Elbobladet

Lokale kunstnere inviteres til Fredericia Art Festival

Elbobladet

Business Fredericia ansætter erhvervskonsulent med særlig fokus på energi og klima

Elbobladet

Kræfterne er der ikke længere: Loppemarked takker af

Elbobladet

Lær de fem erotiske sprog og giv parforholdet et boost

Elbobladet

Traditioner har ingen alder -  5. generation skød sig til konge-titel

Annonce