Annonce
Kims har fået kritik for at bruge influencerne Morten Münster og Jas og Mika i deres chipskampagne, fordi de har et stort publikum under 13 år. (Arkiv). Foto: Tim Kildeborg Jensen/Ritzau Scanpix
Erhverv

Kims nægter at stoppe salg af chips trods kritik af reklamer

Kims-kampagnen "Kims Chips Battle" har mødt kritik for at bruge influencere med målgrupper under 13 år.
Annonce
  • Orkla Confectionery
    Kims har fået kritik for at bruge influencerne Morten Münster og Jas og Mika i deres chipskampagne, fordi de har et stort publikum under 13 år. (Arkiv). Foto: Tim Kildeborg Jensen/Ritzau Scanpix
Indland

Biavlere sender nødråb til minister: Bestøvernes levesteder forsvinder

Annonce
Udland

Chefanklager ved international straffedomstol vil have Netanyahu anholdt

Annonce
Udland

Sydafrikansk domstol udelukker ekspræsident Zuma fra valg

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Indland

Kronprinsen lod sig fire 12 meter ned fra tårn inden løbetur

Udland

OVERBLIK: Det ved vi om Irans præsidents helikopterulykke

Indland

Kong Frederik skyder Royal Run i gang med tryk på båthorn

Udland

Mohammad Mokhber udnævnt til midlertidig iransk præsident

Erhverv

Ryanair-topchef er klar til at sænke priser for at fylde fly

Udland

Iran-kender: Raisi var en hardliner og ikke uden indflydelse

Annonce