Annonce
Holstebro Onsdag

Kunderne er mere velforberedte til de digitale møder

Digitale møder om indretning af køkken og bad er blevet hverdag for både forbrugerne og Svane Køkkenets konsulenter. Pressebillede

Holstebro: Svane Køkkenets kunder er mere velforberedte omkring deres ønsker til et nyt køkken eller bad, når de første gang møder køkkenkonsulenten digitalt.

Der er dog et stort men. Forbrugerne savner den fysiske oplevelse i butikkerne.

Det oplyser den landsdækkende kæde i en pressemeddelelse.

På landsplan oplever Svane Køkkenet omtrent en fordobling i antallet af digitale møder, som bookes i kædens 28 danske butikker.

Køkkenbutikken i Holstebro, der ligesom alle andre detailbutikker er lukket i forbindelse med de nuværende restriktioner, har normalt et stort ryk-ind i januar og februar. Foråret er nemlig højsæson for ombygninger og nybyggerier og dermed køb af køkken.

Butikken har imidlertid næsten lige så mange møder som normalt. De foregår blot digitalt.

- Under corona-krisen er forbrugerne blevet så meget mere digitale, at vi under den aktuelle nedlukning får mange flere digitale mødebookninger end normalt, siger Morten Pank fra Svane Køkkenet Holstebro.

De digitale forbrugere benytter sig i stor udstrækning også af at lege med at kombinere serier, farver og materialer med Svane Køkkenets funktion, "Mix & Match".

Annonce
Annonce
Holstebro Onsdag

Restaurants usædvanlige etårs-dag fejres med sekscifret investering: - Vi har kun haft åbent én uge, hvor vi selv kunne få lov til at bestemme

Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Holstebro Onsdag

15 tegn på forår

Holstebro Onsdag

Tandlæge vender hjem

Annonce