- Både nettet og telefonsystemet har været lagt ned. Men der har også været stort pres på, lød det mandag fra chefen for borgerservice, Kent Jensen.
Copy link address
Palle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk og Jesper Markussen jema@dagbladetholstebro.dk
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
- Hvorfor pokker kan man ikke bare udfylde en blanket, og så kunne kommunen taste det ind, når de fik tid. Det er dårligt lavet, lød Claus Bjerrums dom, efter han og mange andre havde brugt vel meget tid på at skifte læge. Foto: Morten Stricker -
Årsagen til kaosset er, at der er tale om lægeskift hos Lægehuset Sct. Jørgens Gade, som skal splittes op i flere praksisser. Derfor skal de 8300 patienter, der er tilknyttet lægehuset, aktivt tage stilling til, hvor de i fremtiden gerne vil kunne finde deres læge. Foto: Morten Stricker -
Claus Bjerrum var langt fra imponeret over systemet. Foto: Morten Stricker -
Årsagen til kaosset er, at der er tale om lægeskift hos Lægehuset Sct. Jørgens Gade, som skal splittes op i flere praksisser. Derfor skal de 8300 patienter, der er tilknyttet lægehuset, aktivt tage stilling til, hvor de i fremtiden gerne vil kunne finde deres læge. Foto: Morten Stricker -
Årsagen til kaosset er, at der er tale om lægeskift hos Lægehuset Skt. Jørgens Gade, som skal splittes op i flere praksisser. Derfor skal de 8300 patienter, der er tilknyttet lægehuset, aktivt tage stilling til, hvor de i fremtiden gerne vil kunne finde deres læge. Foto: Morten Stricker -
Årsagen til kaosset er, at der er tale om lægeskift hos Lægehuset Skt. Jørgens Gade, som skal splittes op i flere praksisser. Derfor skal de 8300 patienter, der er tilknyttet lægehuset, aktivt tage stilling til, hvor de i fremtiden gerne vil kunne finde deres læge. Foto: Morten Stricker