Annonce
Holstebro Onsdag

Opbakningen til jubilæet blev større end forventet

Entreprenørvirksomheden Gråkjær overrakte 135.000 kroner til TTH Holstebro efter jubilæumskampen mod Bjerringbro-Silkeborg for knap to uger siden. Fra venstre står klubbens anfører, Christoffer Cichosz, administrerende direktør i Gråkjær, John Gråkjær og TTH-direktør, John Mikkelsen. Foto: Louise Boo
Selvom det ikke blev til sejr over ligakonkurrenterne fra Bjerringbro-Silkeborg, så havde TTH-direktør John Mikkelsen alligevel grund til at smile. Klubben havde drømt om at sælge 5000 fiktive billetter til hjemmebanens jubilæumskamp, men TTH Holstebro endte med at sælge over dobbelt så mange billetter.

Holstebro: Med 850 deltagere til drive in-arrangementet, et salg af 13.500 fiktive billetter og 135.000 kroner i double-up bonus fra Gråkjær fik TTH Holstebro opbakning til den store guldmedalje, da klubben lørdag for to uger siden fejrede Gråkjær Arenas ti års jubilæum.

John Mikkelsen er både stolt af og glad for den overvældende opbakning.

- Vi er så taknemmelige for den opbakning, som vi har oplevet de sidste uger med ti års arrangementet for Gråkjær Arena. Fra starten drømte vi om 5000 solgte billetter. Så nåede vi 10.000 billetter og sluttede med 13.500 solgte billetter. Det er en imponerende opbakning, siger TTH-direktøren i en pressemeddelelse.


Fra starten drømte vi om 5.000 solgte billetter. Så nåede vi 10.000 billetter og sluttede med 13.500 solgte billetter. Det er en imponerende opbakning.

John Mikkelsen, TTH-direktør


- Vi takker de mange private og sponsorer, som har givet os denne økonomiske opbakning i en svær tid. Samtidig glæder vi os over den store interesse, der er for klubben i Holstebro og omegn, fortsætter han.

Annonce

Trofast partner spædede til

Entreprenørvirksomheden Gråkjær havde inden jubilæumskampen lovet at give en såkaldt "double-up" bonus til klubben for antal solgte billetter.

Og selvom der blev solgt mere end dobbelt så mange fiktive billetter som forventet, rystede hjemmebanens navnesponsor ikke på hånden.

Virksomheden spyttede 135.000 kroner i TTH Holstebros klubkasse.

- For os som klub har vi i alle ti år med Gråkjær Arena haft et godt samarbejde med Gråkjær, som har været en trofast partner for klubben. Gråkjærs opbakning er virkelig flot og giver os ekstra glæde og optimisme for den kommende tid, siger John Mikkelsen.

Samlet set tjente klubben dermed 270.000 kroner på billetsalget af de fiktive billetter.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Holstebro Onsdag

Restaurants usædvanlige etårs-dag fejres med sekscifret investering: - Vi har kun haft åbent én uge, hvor vi selv kunne få lov til at bestemme

Holstebro Onsdag

15 tegn på forår

Holstebro Onsdag

Tandlæge vender hjem

Annonce