Annonce
Holstebro Onsdag

Taskekæde vil satse mere på outdoor-udstyr

Neye forventer, at den aktive ferieform hjemme i Danmark vil blive populær denne sommer og fremover. Derfor satser taskekæden nu i højere grad på outdoor-produkter. Pressebillede
Danmarks største forhandler af tasker, rygsække og rejseudstyr, Neye, oplever som følge af coronavirussen en øget efterspørgsel på produkter til aktiv fritid. Det får taskekæden til at udvide outdoor-sortimentet.
Annonce

Holstebro: Fremover vil der være et større udvalg af outdoor-udstyr i Nørregade 29 i Holstebro, hvor taske-butikken, Neye, holder til.


Det er afgørende for os i Neye, at vi hele tiden udvikler os både online og i de fysiske butikker. Vi skal gøre os så attraktive, at kunderne vælger at støtte det lokale handelsliv og dermed shopper til fordel for dansk kræftforskning.

Camilla Raffnsø, direktør for Neye A/S og Neye-Fonden.


Eftersom sommerferien for mange vil foregå hjemmet Danmark, satser kæden bag butikken på et større salg af udstyr til den aktive fritid.

- Transformation og udvikling har været nøgleordene for os det seneste år, hvor vi i hele landet har styrket vores lokale setup. At vi nu intensiverer vores outdoor-kategori er derfor både et strategisk valg om at gå forrest på de tendenser, vi forudser, ligesom timingen passer godt ind i danskernes ændrede ferieplaner i år, siger administrerende direktør for Neye A/S og Neye-Fonden, Camilla Raffnsø, i en pressemeddelelse.

Annonce

Støtter kræftforskning

- Siden 1977 har Neye doneret sit overskud til dansk kræftforskning. Og det er fortsat en mærkesag hvert år at støtte lokale forskerenheder, da det jo er vores kunder og det daglige arbejde ude i de lokale butikker, der overhovedet gør donationerne mulige. At vi nu vækster og satser endnu mere på outdoor-kategorien er med til at gøre os til en mere seriøs spiller over for blandt andre udenlandske onlineshops, siger Camilla Raffnsøe og fortsætter:

- Det er afgørende for os i Neye, at vi hele tiden udvikler os både online og i de fysiske butikker. Vi skal gøre os så attraktive, at kunderne vælger at støtte det lokale handelsliv og dermed shopper til fordel for dansk kræftforskning.

De seneste fem år har Neye-Fonden doneret over 48 millioner kroner til dansk kræftforskning.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce