Nettet er et supplement til den fysiske butik, siger Merethe Hviid, indehaver af Kloster Frøknerne i Borgergade. Hun er ikke så bange for internettet - det har sine fordele, som man kan udnytte i den fysiske butik.
Copy link address
Lone Bering (lb@hsfo.dk)
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
Merethe Hviid overtog modebutikken Kloster Frøknerne for et år siden. Siden har hun redefineret butikken og bl.a. fået nye mærker ind i butikken, som i særlig grad er populære hos de yngre kunder. Foto: Mette Mørk -
Foto: Mette Mørk -
Foto: Mette Mørk -
Kloster Frøknerne har gennem sin godt 30 års levetid stået for modetøj i stilsikker elegance. Den stil har Merethe Hvidd ført videre - med et twist. Foto: Mette Mørk -
Personlig betjening i udstrakt grad er et af kodeordene i Kloster Frøknerne. Her skal være en god og hyggelig stemning, så indkøbene bliver en oplevelse, mener Merethe Hviid. Foto: Mette Mørk -
Print og stærke farver er med i efterårets kollektion. Foto: Mette Mørk -
Rødt er populært, forfriskende og sender optimistiske signaler, mener Merethe Hviid. Foto: Mette Mørk -
Foto: Mette Mørk -
Foto: Mette Mørk -
Kloster Frøknerne fører også et væld af accessories og sko. Foto: Mette Mørk -
Foto: Mette Mørk