Annonce
Horsens Posten

Hun er blot 30 år - og er aktuel med bog, der guider virksomheder til succes på et helt bestemt felt

Siden august har Camilla Rixen arbejdet med en bog, som bare måtte skrives. 8. juni udkom "Branding er bare mit logo, ik?". Bogen er en guide i, hvordan man skaber et med Camillas ord "unikt, genkendeligt og elsket brand". Foto: Maria Stougård
30-årig brandstrateg fra Horsens er aktuel med ny bog: "Branding er bare mit logo, ik?". Den skal tage virksomheder i hånden, når de arbejder med deres brand og branding.
Annonce
Horsens Posten

Piger vil ikke være de eneste på trommer - derfor er en musikcamp bare sagen

Annonce
Horsens Posten

Efter måneders hemmelighedskræmmeri: Kæde åbner i tidligere Matas-forretning

Annonce
Horsens Posten

Jazz er liv – og nu også en festival

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Horsens Posten

Ny herretøjsforretning åbner i Horsens - men konceptet er velkendt her i byen

Horsens Posten

På søndag er der en unik mulighed for at opleve Tour de France på tæt hold: Her er en guide til, hvor du kan se rytterne omkring Vejle

Horsens Posten

En sommer, store forventninger og gode minder - og så lige selveste Tour de France

Horsens Posten

Kendt gade skruer op, når vi andre skruer ned og går på ferie

Horsens Posten

Som dragqueen og homoseksuel møder Mark hadet i Horsens: Byens første pride bliver et genmæle

Horsens Posten

Lyden af Horsens: Ny, gratis koncert-fest sætter lokale råvarer i spil i Beringsparken

Horsens Posten

Ferie ferie ferie - og farvel til folkeskolen: 900 elever tog hul på sidste skoledag, der på flere punkter adskilte sig fra tidligere år

Horsens Posten

Vi elsker vort land - og især til sankthans

Annonce