Annonce
Hele branchen er nødt til at finde en løsning sammen, så børn kan afkode reklamer på sociale medier, siger Lisbeth Kiel, formand for Forbundet for Influenter og Bloggere under Dansk Journalistforbund, efter ny undersøgelse. (Arkivfoto). Foto: Lucy Nicholson/Reuters
Indland

Bloggerformand: Børn skal vide præcis hvornår der reklameres

Undersøgelse viser, at mange børn har svært ved at skelne reklamer fra andet indhold på sociale medier.

Annonce
  • FILE PHOTO: YouTube logo in Los Angeles
    Hele branchen er nødt til at finde en løsning sammen, så børn kan afkode reklamer på sociale medier, siger Lisbeth Kiel, formand for Forbundet for Influenter og Bloggere under Dansk Journalistforbund, efter ny undersøgelse. (Arkivfoto). Foto: Lucy Nicholson/Reuters
Indland

Brandfolk slukker natten til torsdag mindre brande på Børsen

Annonce
Indland

Kongeparret fortsætter forårstradition på Fredensborg Slot

Annonce
Indland

Nabokommune politianmelder Nordic Waste efter jordskred

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Indland

Dansk Erhverv genfinder coronaånd efter hovedsædes kollaps

Indland

Omkring 20 brandfolk efterslukker gløder ved Børsen

Indland

Kunst for trecifret millionværdi var i fare i Børsen-brand

Indland

Billeder viser omfattende ødelæggelser af Børsens indre

Indland

21,1 million timer vil blive spildt i hovedstadstrafikken i 2035

Indland

16.000 frivillige samler 37 millioner ind til kampen mod kræft

Annonce