Annoncørbetalt indhold

Gode råd til leje af butikslokale

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af metropolshopping.dk

Hvis du drømmer om at åbne din egen butik, er det rigtig vigtigt at finde det rigtige butikslokale. Derfor får du her gode råd til, hvordan du sørger for, at kunderne også finder vej til netop din butik. Her er både butikkens placering – og transportmuligheder for både bilister og offentlig transport – vigtigt. Og så gælder det om, at netop din målgruppe også kommer forbi. Få gode råd til at finde det rigtige butikslokale, her.

Skal du åbne din egen butik, er der mange ting, der er gode at have i baghovedet. Især når det kommer til at finde det rette butikslokale.


Placeringen er vigtig for din butik

Et af de vigtigste punkter at fokusere på, er at din butik er fysisk tilgængelig. Din butiks placering kan være afgørende for, om du vil være i stand til at tjene tilstrækkeligt. Der er nemlig stor forskel på, om din butik er placeret i en handelsgade eller en skjult sidegade for sig selv.

Det er som regel lettere at lokke kunderne ind i din butik, hvis de nu er på de kanter alligevel. Og så er de jo i forvejen i shoppehumør.

Det er også vigtigt at din butik er placeret et sted, hvor det er let for kunderne at transportere sig til. Så vælg et sted til din butik, hvor det er let at komme til med både offentlig transport og privat bil.


Vælg et shoppingcenter og få ”serveret” din målgruppe lige foran din butik

Der er både fordele og ulemper ved at vælge at placere din butik i en gågade i bymidten. En fordel er, at det som regel er nemt at komme til med offentlig transport. Det er til gengæld ofte mere besværligt at parkere for bilister.

Derfor kan det i stedet være en stor fordel at vælge at placere din butik i et butikscenter. Her har du nemlig sikret dig en central placering, så du ikke ”putter” dig i en skjult sidegade. Samtidig sørger butikscentrene også for, at der er gode transportmuligheder hen til i nærheden af din butik.

Blandt andet tilbyder eksempelvis Metropol shopping udlejning af butikslokaler i Hjørring.

En medarbejder fortæller: ”Hos os har vi mange forskellige butikker, som lokker mange forskellige kunder til. Så her får du din målgruppe serveret lige foran din butik.”

Her har du altså muligheden for at blive en af de mange butikker i Metropol Shoppingcenter.

Så hvis du drømmer om at åbne din egen butik, så start med at tænke på placeringen af din butik. Med en god placering kan det sjældent gå helt galt.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit