Annonce
Supermarked

Ekstrem makeover: Sådan bliver din nye Netto i Sydhavnen

Billedet her stammer fra Netto på Kongelundsvejen. Den nye Netto i Sydhavnen vil have samme stil og til dels også indretning. Foto: Ulrik M. Eriksen
Netto har investeret en milliard danske kroner i nye butikker i 2020, hvor Netto i Sydhavnen er en af de 80 butikker, der er blevet forvandlet i en stil, som du aldrig har set før.
Annonce

Ny indretning, nye farver og Netto-medarbejderen har skam også fået ny uniform. Dette er blot nogle af de forandringer, som borgerne vil opleve, når de går på indkøb i deres lokale Netto på Tranehavevej 1 i Sydhavnen onsdag 4. november.

Netto har nemlig investeret en milliard danske kroner i nye butikker i 2020, der skal medvirke til et spritnyt butikskoncept, så indkøbsoplevelsen bliver den bedst mulige.

- Vi har ganske enkelt revitaliseret hele vores butikskoncept, som har fået en gennemgribende makeover. Kernen i vores nye koncept vil stadig være det, som man som kunder kender: Nemlig gode varer til de bedste priser. Men med vores nye koncept vil vi i endnu højere grad gerne skabe butikker, som det er rart at være i for kunder og medarbejdere, fortæller Michael Løve, der er direktør i Netto.


Det skal være behageligt at handle her, og på tværs af hele butikken vil man møde en styrket oplevelse, som vi håber, at kunderne vil tage rigtig godt imod.

Christoffer Emil Rasmussen, butikschef i den nye Netto-butik


Annonce

Danskerne får det, de vil have

Udover de fysiske indretninger vil Netto i Sydhavnen have et særligt fokus på frugt og grønt og nemme måltider. Danskerne efterspørger nemlig både det sunde og det nemme, og det skal de have.

Butikschefen i den nye butik er Christoffer Emil Rasmussen, der ser frem til at byde kunderne ind i den nye butik og præsenterer de nye koncepter:

- Vi vil gerne skabe fremtidens discountbutik med afsæt i en mere rolig butik, der er kendetegnet ved et stærkt sortiment af kvalitetsvarer til discountpriser og stor friskhed. Vi vil i endnu højere grad indrette butikken efter kundernes efterspørgsel, som går mod markante frugt- og grønt-afdelinger, convenience og en enkel og nem navigering i butikken.

- Det skal være behageligt at handle her, og på tværs af hele butikken vil man møde en styrket oplevelse, som vi håber, at kunderne vil tage rigtig godt imod.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
KRIMI

Helten bor i gaden med den grumme historie

112

Peter Madsen erkender at have fået hjælp til flugt

Debat

Øget fokus på entreprenørsvigt

Alarm112

Peter Madsens flugtforsøg: Truede med bombeattrap og hoppede ind i hvid varevogn

Annonce