Annoncørbetalt indhold

Sponsoreret indhold: På jagt efter drømmeboligen? Husk at sætte din egen bolig til salg

Anne Crone har i ti år været jævnlig deltager i DRs Hammerslag. Hun er ejendomsmægler og valuar MDE og indehaver af danbolig City & Christianshavn i Palægade 4, samt indehaver af danbolig Amager, danbolig Østerbro & Nordhavn og danbolig Kastrup.
Annonce

Kender du det? Kaffe og rundstykker i sengen søndag morgen med morgenavisens boligtillæg eller surfing på den bærbares boligsider. Inspirationen kan slå ned når som helst. Køb, køb… Men slå lige koldt vand i blodet, hvad med lejligheden, der omkranser dit soveværelse?

”Mange vil ikke sætte bolig til salg, før de har fundet sig et nyt sted at bo. Men det bider sig selv i halen,” fortæller ejendomsmægler og valuar MDE Anne Crone, der har 26 års erfaring i branchen og er indehaver af danbolig City & Christianshavn.

Annonce

Drømme brister, hvis salg af bolig trækker ud

Det er typisk et krav fra banken, at man skal have solgt sin nuværende bolig, før den vil gå med til at købe en ny. Som måske allerede er solgt, hvis ikke man er klar til at slå til.

”Køberne har måske drømt om og indrettet deres nye bolig i hovedet i god tid, før de har mulighed for at købe den. Og så kan de mange gange se drømmeboligen forsvinde til anden side, fordi de ikke var klar til at overtage. Attraktive boliger har gerne mange bejlere, der måske står klar til at overtage, når sælger ønsker det,” forklarer Anne Crone problematikken, som hun ofte møder i danbolig-butikken i Palægade.

”Så er det vores opgave at guide kunderne igennem, og hjælpe med at bevare et overblik over deres situation,” siger hun.

Annonce

Åbne øjne for uopdagede boligmuligheder

I danbolig City & Christianshavn møder hun ofte kunder, der kun er interesseret i at sælge, hvis de kan få deres meget konkrete ønsker opfyldt, når de skal købe.

”Vi møder for eksempel interesserede købere, der har udset sig lejligheder i to opgange i en bestemt ejendom. Lejligheder, der måske kun er til salg med mange års mellemrum, og så vil det jo ikke være smart at sætte sin nuværende bolig til salg,” siger hun

”Men så spørger jeg ind til, hvorfor det lige er de to opgange, de er så interesseret i. Og ud fra deres svar, kan jeg åbne deres øjne for andre steder i byen, der kan matche deres ønsker. Steder de ikke har været opmærksomme på, men som jeg med mit lokalkendskab og min erfaring kender eller kan finde frem til,” forklarer Anne Crone.

Annonce

Hvilken ejendomsmægler skal jeg vælge

Netop lokalkendskabet har stor betydning, når man skal vælge, hvilken mægler man som sælger skal gå til, mener hun.

”I arbejdet som mægler kommer jeg ofte meget tæt på de mennesker, jeg hjælper. Selv om arbejdet er dagligdag for mig, så er det en stor beslutning i livet for kunderne, når de skal sælge eller købe bolig,” fortæller Anne Crone.

Undersøgelser viser, at tillid er vigtigere end priser og salærer, når boligejere skal vælge mægler.

”Tillid er en fornemmelsessag, der bunder i flere ting, som man kan få mulighed for at vurdere, når man får besøg af en mægler eller tre, inden man bestemmer sig. Man kan spørge sig selv ’hvem vil jeg gerne se på en bolig sammen med?’, så har man måske svaret. En der har styr på sine ting, møder kunden ordentligt og ikke er bange for at tale om konsekvenser af valg i stedet for bare at tale kunden efter munden,” slutter Anne Crone.

Skal du vælge ejendomsmægler i København, kan du læse mere om Anne Crone her.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce