Annonce
Ugeavisen Kolding

Brugerne har valgt Nordhøj Uniks nye logo

Brugerne har valgt blomsten som det nye logo til Nordhøj Unik. Foto: Kolding Kommune.
Annonce

Kolding: Organisationen Nordhøj kan med både stolthed og glæde nu offentliggøre et helt nyt salgsnavn og logo. Nordhøj Unik har været undervejs et stykke tid. Brugerne har selv designet forskellige forslag og ved en afstemning valgt det endelige logo.

Organisationen Nordhøj er Kolding Kommunes aktivitets- og samværstilbud, samt beskyttet beskæftigelse for mennesker med psykisk og fysisk sårbarhed, funktionsnedsættelse eller udviklingshæmning.

I begyndelsen af 2020 blev det besluttet, at der skulle findes et fælles salgsnavn og et nyt logo. I den nedsatte arbejdsgruppe blev man hurtigt enige om, at brugerne skulle inddrages i processen, hvor man i første omgang inviterede alle til at komme med forslag. Det resulterede i 27 kreative forslag.

Arbejdsgruppen udvalgte tre forslag, hvorefter brugerne igen blev inddraget og skulle stemme på deres favorit. I en tæt afstemning har brugerne valgt blomsten som Organisationen Nordhøjs nye varemærke.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce