Annonce
Ugeavisen Kolding

IBA-studerende vandt logo-konkurrencen

Direktør Karsten Friis Hansen var imponeret over Lorenzos uddybende forklaring af, hvordan han udviklede logoet. Foto: Maria Tuxen Hedegaard.
Annonce

Kolding: Det blev den 20-årige Lorenzo Rodriguez, der løb med sejren for sit logo i den konkurrence, som IBA Erhvervsakademi Kolding netop har gennemført. En konkurrence hvor IBA opfordrede alle til at komme med deres bud på, hvordan IBA Nexttechs logo skal se ud.

Videncentret i Kolding med speciale i 3D er i sommer blevet en del af IBA og har derfor skiftet navn til IBA Nexttech. Så det nye logo skal både rumme IBA’s nuværende sorte og hvide logo, men det skal også være inspireret af Nexttechs nuværende grønne og blå logo.

Kombinationen af de to logoer er Lorenzo, der til dagligt læser multimediedesign på IBA, til fulde lykkes med i sit forslag i konkurrencen.

- Lorenzos logo er virkelig gennemført og han fortæller os samtidig historien om, hvordan han er kommet frem til det. Han har tænkt over hver en detalje. Så Lorenzos logo er hele udvalgets favorit, og det var en overbevisende sejr, siger Karsten Friis Hansen, direktør i IBA Nexttech.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Kolding

En anbefaling

Annonce