Annonce
Lokalavisen Assens

MT Autoservice i Ebberup i nyt kædesamarbejde

Martin Tinggaard Frydenlund har været selvstændig i to år. Hans værksted i Ebberup er lige blevet en del af værkstedskæden Hella Service Partner. Privatfoto

Martin Tinggaard Frydenlunds værksted på Rønnevej i Ebberup er nu blevet en del af værkstedskæden Hella Service Partner.

Annonce

Ebberup: Nogen har sikkert allerede lagt mærke til det. MT Autoservice på Rønnevej i Ebberup har fået nye skilte på facaden og ud mod vejen.

Det skyldes, at indehaver Martin Tinggaard Frydenlund har valgt at blive en del af Hella Service Partner, der med sine 335 værksteder i Danmark er landets næststørste værkstedskæde.

Martin Tinggaard Frydenlund har været selvstændig i to år, og borgene har taget godt imod det nye værksted. Han købte for fire år siden en ejendom med tilhørende garage på Rønnevej 2, hvor Ebberup Taxa i flere år havde sit domicil.

Martin Tinggaard Frydenlund bor selv lige ved siden af værkstedet sammen med sin kone og deres to små børn, så de kender mange af kunderne rigtig godt, da det er de lokale kunder der er flest af.

Han fortæller, at han MT Autoservice har en del kunder fra Assens, for Martin Tinggaard Frydenlund har ingen fine fornemmelser, når det kommer til at servicere kunderne på værkstedet.

Jeg har nu også fået mulighed for at udbyde kundekort med kredit, så kunderne kan dele regningen over nogle måneder, og vi er ved at lave en hjemmeside hvor planen på sigt er at få online-booking, så vi står godt rustet til fremtiden.

Martin Tinggaard Frydenlund.
Annonce

Større synlighed

Hvorfor er du blevet medlem af en kæde, Martin Tinggaard Frydenlund?

- Det at være med i Hella Service Partner-kæden betyder, at vi får en større synlighed og genkendelighed. Vi bliver opdateret på de nyeste biler og udstyr via Hella Service Partners kursusforløb, og derfor kan vores kunder være sikre på, at vi er egnet til at tage hånd om alle bilmærker og modeller. Jeg har nu også fået mulighed for at udbyde kundekort med kredit, så kunderne kan dele regningen over nogle måneder, og vi er ved at lave en hjemmeside hvor planen på sigt er at få online-booking, så vi står godt rustet til fremtiden,fortæller Martin Tinggaard Frydenlund.

Hos Hella Service Partner er de også glade for, at Martin Tinggaard Frydenlund og MT Autoservice valgte netop deres koncept.

- Vi gør alt for at følge med udviklingen og sikre vores position i markedet, og samtidig sikre at vores medlems værksteder har de værktøjer og muligheder de skal bruge for at fremtidssikre virksomheden, med Martins ekspertise er vi godt stillet i Ebberup og omegn, siger Ryan Kærgaard, der er kædekonsulent fra Hella Service Partner.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Lokalavisen Assens

Ændringer hos kirken

Annonce