Coronakrisen var en hård omgang for Reklamika men lysten til at sætte nye ting i gang er intakt
Reklamika har haft en hård periode under coronakrisen, men antallet af opgaver begynder igen at vokse hos indehaver Otto Bundgaard, der bestemt ikke har mistet lysten til at sætte nye ting i gang. Han kom i lære som typograf i 1976, og allerede som nyudlært skulle han på efteruddannelse, fordi branchen var i en rivende udvikling.
Copy link address
Allan Damgaard Nielsen damm@dagbladetholstebro.dk
Annonce
Selvfølgelig kan Otto Bundgaard også lave reklame for sin egen virksomhed og vise, hvor i bygningen man kan finde chefen. Foto: Morten Stricker
Hjørnet bag Otto Bundgaard bærer præg af hans store fritidsinteresse: Musik. Han spiller guitar og har spillet i forskellige sammenhænge gennem årene. Hans foretrukne genrer er country og irsk folkemusik. Foto: Morten Stricker
Efter et par hårde coronaår er opgaverne igen begyndt at tikke ind hos Otto Bundgaard og Reklamika. Han stiftede firmaet i 2008 og gik fuldtids med det i 2013, hvor han stoppede på Bogtrykkergården i Struer. Foto: Morten Stricker