Annoncørbetalt indhold

Kunder og loyale medarbejdere er noget, man skal gøre sig fortjent til

Denne artikel er sponsoreret af danbolig.dk

Sponsoreret: I løbet af min samtale med Thomas Bloch mærker jeg tydeligt hans passion og drive for hans fag og personlige udvikling. Det er meget inspirerende. Her er lidt af det, vi kom ind på – håber du vil læse med:

Thomas Bloch er indehaver af Danbolig Hornbæk og Espergærde. Efter en årrække som revisor i en stor revisionsvirksomhed i København, skiftede Thomas Bloch retning og startede som ejendomsmægler hos danbolig i 2004, hvor han blev partner efter bare 10 måneder.

”Det gav rigtig god mening at ”komme hjem” og arbejde i lokalområdet i stedet, der hvor jeg selv er vokset op og kender hver en krog. Den viden og de erfaringer jeg har fra området, bruger jeg hvert eneste dag i mit job”, fortæller han.

 

 

Moderne leder med fokus på medarbejdertrivsel

I årenes løb har Thomas Bloch udviklet sin lederstil markant. Fra at være en ”klassisk” lederfigur, der står forrest, fokuserer han nu mere på at stå bag sine medarbejdere. Missionen er, at sørge for at medarbejderne trives og få det bedste frem i den enkelte.

Jeg spørger, hvordan den ændring kommer til udtryk i praksis, og han svarer:

”Tidligere troede jeg, at det var enormt vigtigt, at jeg selv stod i spotlightet. I dag har jeg primært fokus på at skabe rammerne for, at mine medarbejdere har de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Jeg tror på, at et godt og sundt arbejdsmiljø i sidste ende også kommer vores kunder til gode”, fortæller han.

Løbende videreuddannelse har blandt andet gjort ham bevidst om, hvor vigtigt medarbejdertrivsel er, og hvordan man praktiserer det.

”Jeg har netop afsluttet en lederuddannelse i udgangen af 2019. Man må starte med sig selv for at få det bedste frem i andre, er min filosofi”, fortæller Thomas Bloch.

 

Artiklen fortsætter efter annoncen

Kunder kan man ikke købe sig til

En af de ting, han er blevet dygtigere til, er at lytte, uddyber han, da jeg spørger ind til hvilke konkrete værktøjer, han har fået ud af uddannelsen.

”Jeg er meget lydhør overfor mine medarbejderes ønsker, drømme, gode ideer og forbedringer. Jeg har omvendt også forventninger og stiller krav. Igennem konstruktiv dialog skaber vi et fælles værdigrundlag, som også bliver tydeligt for vores kunder”, forklarer indehaveren.

En af de forventninger, han selv har til sine medarbejdere, er, at alle aftaler, der indgås med køberne og sælgerne, overholdes. Tydelig kommunikation og indlevelse, mener han, er grundstenen for at skabe tillid. Man skal kunne regne med, at det der bliver sagt bliver gjort, når man handler med Danbolig Hornbæk og Espergærde.

 

På et mere overordnet plan arbejder alle medarbejdere ud fra fire grundværdier, som de har defineret sammen. Værdierne kan benyttes som rettesnor i mange situationer. Værdierne vil jeg ikke komme nærmere ind på i artiklen her, men jeg er sikker på, at du er velkommen til at kigge forbi hos Thomas Bloch og hans kollegaer i Danbolig Hornbæk og Espergærde og høre mere.

”I sidste ende handler medarbejdertrivsel og vores fælles værdier om at kunne levere det bedst mulige stykke arbejde til gavn for vores kunder. Kunderne er jo hele essensen af at drive forretning, og kunder er nogle, man skal gøre sig fortjent til. Uden dem ville vi ikke være her”, afrunder Thomas Bloch.

Adresse: Danbolig Espergærde

Strandvejen 354 C – 3060 Espergærde

Tlf: (+45) 4913 0100

danbolig.dk/espergærde

Adresse: Danbolig Hornbæk

Nordre Strandvej 355A - 3100 Hornbæk

Tlf. (+45) 4970 4505

danbolig.dk/hornbæk

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • Mød_thomas bloch
  • Thomas Bloch - logo
    Thomas Bloch Indehaver af Danbolig Espergærde og Hornbæk
  • thomas bloch
  • thomas-cover
  • danbolig kollega
  • mød thomas
  • Thomas Bloch_mød
Lokalavisen Nordsjælland

'Her er man sikker på et kram og en snak': Badedamerne på Langebro springer i hver dag året rundt

vejr

Sol, regn og usikkerhed om varmen: Sådan bliver påskevejret

Lokalavisen Nordsjælland

Så er datoen sat: Slut med at langtidsparkere trailere, lastbiler og campingvogne i Helsingør

Lokalavisen Nordsjælland

Max og Peter er drevet af passion: - Jeg er kommet i en alder, hvor man er ligeglad med, om man har succes

Lokalavisen Nordsjælland

10 hurtige til Martin Brauer: - Hvad jeg glæder mig til? Foråret er på vej, og der skal sælges masser af øl

Lokalavisen Nordsjælland

Nu bliver der plads til mange flere gæster: Værftets Madmarked udvider forretningen

Lokalavisen Nordsjælland

Nu får Helsingørs boligejere stor skattelettelse: Får tusindvis flere kroner i lommen hvert år

Lokalavisen Nordsjælland

Gigantisk Helsingør-guide til påskens lækkerier: Her finder du påskeæg og kagen til påskebordet

Lokalavisen Nordsjælland

Hallo, hallo: Nu forsvinder fastnettelefonen, og det starter i Helsingør kommune

Lokalavisen Nordsjælland

10 hurtige til Stine Bolther: - Jeg kunne snildt sove 10-12 timer i træk

Lokalavisen Nordsjælland

Bingo fører i feltet af Helsingørs ældste hunde: - Jeg har aldrig haft en hund, der kommunikerede så meget som ham