Denne artikel er sponsoreret af kronborg-auto.dk
Sponsoreret: I juli måned bevægede Kronborg Auto og Helsingør Bilhus sig ind på et nyt markedsområde, da de indledte et samarbejde med resten af koncernen Carholding og dannede et erhvervscenter. Samarbejdet betyder, at bilhusene nu også er leveringsdygtige i alle biltyper til erhverv, og det betyder ligeledes en udvidelse af kompetencer i huset på Klostermosevej.
Bil efter behov
I erhvervsafdelingen bliver den enkelte bil designet ud fra kundens behov. Alt fra små personbiler med et særligt bagagerum til småvarer, til store kassevogne med reolsystemer, skuffeplads og arbejdsstationer, og lastbiler med lad kan bestilles.
Der er stor forskel på, om en bil skal bruges til at levere friske blomster på bestilling, fødevarer til dagligvarebutikker, transportere gangbesværede mennesker rundt, eller fyldes op med håndværkerens værktøj, ledninger, lægter og skruer. Mulighederne for at sammensætte erhvervsbilerne er næsten uendelige.
Om erhvervsteamet teamet
Martin Harboe har arbejdet i bilbranchen i 13 år. De seneste tre år har han udelukkende haft med biler til erhverv at gøre. Han er uddannet i VW’s omfangsrige produktkatalog, og har tre års praktisk erfaring med at designe erhvervsbilerne. Hans uddannelse bliver løbende fulgt op, når der er nyheder på markedet.
Skal bilen eksempelvis trække tung cargo, så er det vigtigt at finde rette model og motor, så man ikke kommer på den forkerte side af lovgivningen.
Erhvervsrådgiveren har et tæt samarbejde med Kronborg Autos mekaniker, Tommy Johannessen, som har ansvaret for reparationer af erhvervsbilerne, og erhvervsservice rådgiver Christian Jørgensen, som har dialogen med kunden i forbindelse med servicespørgsmål.
Hvis du vil vide mere om mulighederne for køretøjer til erhverv, er du velkommen til at kontakte Kronborg Auto og Helsingør Bilhus her:
Kronborg Auto A/S
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.
JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.