Midtfyns Husflid pynter butiksvinduerne med papmaché-æg til påskejagten. De håber, at æggene sætter fokus på deres forening, som har haft det svært under nedlukningen.
Copy link address
Aida Jahic aidja@jfmedier.dk
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
Midtfyns Husflid booster byen ved at lave papmaché-æg til butiksvinduerne. Käthe Lolck er i gang med at forberede dét, der skal blive til et æg. Foto: Aida Jahic -
Hanne Andersson og Käthe Lolck har arbejdet på at gøre papmaché-æggene klar. Der skal både broderi og patchwork på æggene, så de præsenterer foreningen. Foto: Aida Jahic -
Papmaché-æggene er del af en konkurrence, hvor man skal ud i byen og kigge i butiksvinduerne. Man skal finde alle ni æg og tegne det ord, som æggene danner. Derefter skal man aflevere tegningen til Midtfynsposten. Foto: Aida Jahic -
Hanne Andersson, der sidder i bestyrelsen, fortæller blandt andet, at foreningen har haft det svært under corona. De håber, at påskejagten minder folk om foreningslivet og især deres forening. Foto: Aida Jahic -
Grafik: Mikkel Petersen