Annonce
Randers Onsdag

Hotel Randers vil lokke flere yngre gæster til - blandt andet med små koncerter på hverdage

Hoteldirektør Sven Eskildsen (th) bebuder små hverdagskoncerter i Hornsleth Loungen. Her ses han sammen med kunstneren, der har lagt navn til loungen, Kristian von Hornsleth. Foto: Annelene Petersen
Et nyt koncept skal lokke helt nye kundegrupper til hotellet. Blandt andet vil man gerne "forstyrres" af flere typer af gæster og satser derfor blandt andet på arrangementer, som kan interessere et yngre publikum.
Annonce

Randers: Vil gerne forstyrres. De tre ord er både en opfordring fra Hotel Randers og overskriften for et nyt koncept, som skal lokke flere ind og få syn for, hvad hotellet har at byde på af både kulinariske og kulturelle oplevelser.

Tiltaget er et bidrag til en genrejsning af turismen og kulturlivet i Randers. Nedlukningen af samfundet er gået hårdt ud over den netop kultur- og turismeerhvervene, og Hotel Randers har i høj grad også mærket konsekvenserne af, at gæsterne er udeblevet. Men ifølge hoteldirektør Sven Eskildsen har man valgt at gå positivt og proaktivt til værks for at komme ud af krisen.

- Vi ønsker at tiltrække helt nye kundegrupper til aktiviteterne på hotellet. Vi vil gerne forstyrres af flere typer af gæster i det daglige, og vi vil med nye spændende initiativer markere Hotel Randers som et aktivt afsæt for spændende oplevelser. Vi har taget alt det bedste af det klassiske vi står for, rystet posen og er klar med et koncept, der har mere kant og appel og så til et yngre publikum”, fortæller Sven Eskildsen.

Annonce

Festuge-alternativ

Videre fortæller han, at man allerede her i forsommeren har taget hul på arrangementerne med jazz i gården om fredagen, og snart vil der på hverdage være musik i Hornsleth Loungen.

- Sommerens største satsning på kulturfronten kan randersborgerne dog opleve i august, hvor hotellet kommer til at danne ramme om en lang række koncerter og kulturoplevelser, der er kommet i stand som erstatning for den aflyste Randers Festuge. Der vil være musik for enhver smag – og vi føler, at det er naturligt, at vi som en institution i byen tager aktivt ansvar, og at vi trods de vanskelige betingelser på grund af covid-19 er med til at sikre en sommer i Randers med masser af gode og levende kulturoplevelser, siger Sven Eskildsen.


Vi ønsker at tiltrække helt nye kundegrupper til aktiviteterne på hotellet. Vi vil gerne forstyrres af flere typer af gæster i det daglige, og vi vil med nye spændende initiativer markere Hotel Randers som et aktivt afsæt for spændende oplevelser.

Sven Eskildsen, direktør, Hotel Randers


Sammen med Anne-Mette Knattrup fra Go Randers har hoteldirektøren desuden netop været i Norge med henblik på og i håb om igen at kunne lokke norske turister til Randers.

- Vi mødtes med linjechefen fra Color Line og havde lejlighed til at præsentere en lang række af de attraktioner og muligheder, som vi har at byde på i det Kronjyske. Vi fik super god respons på vores initiativ, og vi har stor tiltro, at vi her oven på Covid19 nok skal få endnu flere norske turister til regionen, fortæller Sven Eskildsen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Randers Onsdag

Fond redder midtbyens sjæl

Annonce