Annonce
Randers Onsdag

Sinnerup vil lokke kunderne med delikatesser og drinks

Butikschef Karsten Pedersen i Sinnerups nye bar, hvor der løbende vil være events, demonstrationer og prøvesmagninger. Foto: Annelene Petersen

Sinnerup har udvidet sortimentet og indrettet bar og delikatesseområde, hvor kunderne kan smage på varerne og få inspiration. Butikken vil nemlig gerne sætte fokus på oplevelser og ikke kun give kunderne gode tilbud.

Annonce

Randers: At spise et godt måltid og efterfølgende nyde en lækker drink er efterhånden blevet en fast del af mange danskeres samvær. Der er også kommet fokus på "lidt, men godt" og gourmetprodukter.

Det ved man hos Sinnerup, og derfor har man valgt at udvide butikkens sortiment med blandt andet udvalgte krydderier, specialøl, Gin, the og chokolade.

- Folk vil gerne have nogle lækre produkter, og vi har eksempelvis produkter fra Chili Claus, blandt andet chokolade, og senere vil der komme vingummibamser - selvfølgelig også med chili i, siger Karsten Pedersen, der er butikschef i Sinnerup i Randers.

Folk efterspørger også helhedsoplevelser, så man ikke bare får den lækre drink eller den spændende specialøl, men også får den serveret i det helt rigtige glas.

- Vi kan mærke en stor interesse for gin for tiden, men vi kan også mærke, at folk gerne vil kunne servere den i de rigtige facetslebne ginglas, og på den måde kan vi tilbyde kunderne en helhedsoplevelse ved at kunne tilbyde begge ting, siger han.

Foruden de mere kendte produkter byder butikken også på lidt anderledes produkter. Blandt andet en saltblok, som man kan grille bøffer eller andet kød på, og varm øl, som købes koldt på flaske og lunes og serveres i shotsglas med flødeskum på toppen.

Sinnerup er begyndt at fokusere på blandt andet gourmetvarer som chokolade, specialøl og krydderier. Foto: Annelene Petersen
Annonce

Bar og nyt look

Foruden udvidelsen med de nye produkter har butikken fået en makeover. Hele stelområdet har fået nyt, sort look, som spiller godt op til det rustikke stentøj, der vinder mere og mere frem.

- Vi har ikke længere så meget fokus på Royal Copenhagen, for det er hele tiden på tilbud, så derfor vil vi hellere fokusere på noget andet, og især Christian Bitz er blevet kæmpestort, siger Karsten Pedersen.

Midt i køkkenafdelingen er der blevet indrettet en bar - også holdt i sort. Her er det meningen, at der skal være events, hvor kunderne har mulighed for at smage, dufte og blive inspireret.

- Vi vil gerne skille os lidt ud, så kunderne kan mærke forskel på, om de går ind i Inspiration, Kop & Kande eller i Sinnerup. Det er også den måde, vi skal overleve på, siger Karsten Pedersen.

Som udgangspunkt vil der være events cirka en gang om måneden og i forbindelse med højtider og arrangementer som Open by Night og lignende.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce