Annonce
Ugeavisen Faaborg

Løgismose og Netto udvider samarbejdet

Direktør for Netto, Michael Løve, og administrerende direktør for Løgismose Meyers Jesper Uggerhøj er glade for udsigten til mindst 5 års fortsat og udvidet samarbejde. PR Foto
Parløbet mellem Netto og Løgismose har været en succes for begge parter. Og efter 10 år er de enige om at forlænge og udvide samarbejdet i mindst fem år mere.
Annonce

Allested-Vejle: For 10 år siden havde de færreste forventet et tæt strategisk samarbejde mellem Løgismose og Netto.

Dertil syntes afstanden mellem fynsk luksus og landsdækkende discount for stor. Men i dag står det klart, at missionen er lykkedes.

Samarbejdet har betydet, at Netto har kunnet tiltrække og fastholde et nyt kundesegment, og på landsplan kender fire ud af fem danskere i dag Løgismoses produkter.

Gennem de sidste 10 år er Løgismoseprodukter som skyr, frilandskylling og frisk pesto blevet fast inventar og mærkbare innovationer og succeser.

Når samarbejdet nu forlænges i foreløbigt fem år, er det blandt andet med endnu flere convenience-fødevarer.

Løgismose og Netto

Løgismose blev grundlagt på Fyn af Lene og Sven Grønlykke i 1965.

I dag har virksomheden hovedaktiviteter inden for produktion af mejeri- og fødevarer til dagligvarehandlen samt gourmetimport og salg af vin, kyllinger, østers og andre delikatesser.

Den første Netto-butik åbnede på Godthåbsvej på Frederiksberg 1. april 1981.

Siden er kæden ekspanderet med stor fart og tæller i dag mere end 500 butikker i Danmark og yderligere cirka 700 butikker på tværs af Tyskland og Polen.

Annonce

Oplevelser og fortællinger

- De kommende generationer har større og andre behov end blot at handle gode råvarer, de selv skal tilberede derhjemme eller måske en kvalitetsfuld færdigret i ny og næ. De vil have oplevelser, fortællinger og mad, der kan og vil mere end bare at blive varmet op, siger administrerende direktør for Løgismose Meyers, Jesper Uggerhøj.

- Sammen med Netto og Salling Group vil vi fortsætte det gode samarbejde om at erobre det daglige måltid. Det vil vi ved at producere og udvikle kvalitetsvarer, der sørger for, at innovationen og madglæden bliver tilgængelig for kunderne.

Spørger man direktør for Netto, Michael Løve, taler det fornyede parløb med Løgismose direkte ind i Nettos strategi.

- For mange af vores kunder er Netto den foretrukne hverdagsdestination. Samspillet med Løgismose er for os ikke kun en måde at styrke kvaliteten fra mandag til torsdag. Vi vil også gøre endnu mere ud af weekenderne, højtiderne og de særlige stunder. Det skal vores nye aftale understøtte. Der er sat en indledende tidshorisont på fem år, men håbet er, at parløbet kommer til at vare langt ind i fremtiden.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce