Annonce
Ugeavisen Grindsted

Få hjælp til dialogen med kommunen: Den nye borgervejleder er begyndt

Det kan være vanskeligt at tolke breve fra kommunen eller finde den rigtige indgang. Det kan Line Baunsgaard, som er Billund Kommunes nye borgervejleder, hjælpe med. Foto: Billund Kommune.
Line Baunsgaard skal guide og vejleder borgerne gennem et til tider indviklet kommunalt system-

Billund Kommune: Det kan være vanskeligt at forstå de mange informationer, man som borger får fra kommunen – og skal man i kontakt med kommunen, kan det være en udfordring at finde den helt rigtige dør at banke på. Men fremover bliver det en lille smule lettere.

Line Baunsgaard er netop begyndt i jobbet som borgerrådgiver. Dermed er det hende, som borgerne har mulighed for at tage kontakt til, hvis de har spørgsmål i forbindelse med en dialog med kommunen.

- Der er ingen dumme spørgsmål. Borgerne er velkomne til at kontakte mig, hvis de har tvivlsspørgsmål. Jeg håber, borgerne vil bruge muligheden, og jeg glæder mig til at hjælpe dem, siger Line Baunsgaard ifølge en pressemeddelelse.

Annonce

Sådan træffer du borgervejlederen

Borgervejleder Line Baunsgaard kan kontaktes via telefon eller mail:

Telefon: 30 33 96 45.

Mail: borgervejleder@billund.dk.

Borgervejlederen har ikke mulighed for at yde decideret sagsbehandling, men hun kan guide og vejlede i forhold til dialogen og relationen mellem borgeren og kommunen.

Det er onsdag mellem klokken 9 og 12 samt torsdag mellem klokken 13 og 16, at der er mulighed for at møde Line Baunsgaard. På grund af covid-19 er det i første omgang kun muligt at møde hende virtuelt, men når forholdene igen normaliseres, vil der være mulighed for at møde hende fysisk.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce