Annonce
Ugeavisen Nordfyn

Navne: Lene Møllegaard ny medieansvarlig

Lene Møllegaard skal fremover tegne den nordfynske salgsafdeling i Jysk Fynske Medier. Foto: Thomas Gregersen
Det bliver et særdeles kendt nordfynske ansigt, der fremover skal tegne Jysk Fynske Mediers salgsafdeling på Nordfyn.
Annonce

Nordfyn: Det er måske lidt i overkanten at påstå, at Lene Møllegaard ånder og lever for den nordfynske ugeavis eller at ugeavisen er hendes barn - for der er også to rigtige børn og en mand, men der er ingen tvivl om, at ugeavisen har en særlig stjerne.

Også selvom det lokale mediehus i dag dækker mange flere områder - som for eksempel radio- og onlinereklamer.

Fra 1. september er det nye tider på havnen, hvor både Fyens Stiftstidende og UgeAvisen Nordfyn holder til.

Lisbeth Øksenhøj har valgt at geare ned og prøve noget nyt, mens Lene Møllegaard nu kan kalde sig medieansvarlig for den nordfynske salgsafdeling.

Lene Møllegard har været 34 år i branchen og flyttede med, da Områdeavisen i sin tid blev til UgeAvisen Nordfyn.

- Jeg håber Nordfyn kan have en ugeavis mange år endnu, fordi avisen spiller en særlig rolle for sammenhængskraften i kommunen. Både som medspiller ved at sikre gode aktiviteter for de lokale handlende og ved at fortælle de mange gode historier der findes på Nordfyn, siger Lene Møllegaard.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Nordfyn

Modeshow med god afstand

Ugeavisen Nordfyn

Månedens buket: Aase skaber glæde med gymnastik

Annonce