Annoncørbetalt indhold

Den bedste investering er i mursten

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I 2021 er det blevet populært at investere sin private økonomi. En del er faldet over aktier, mens andre er til investeringen i mursten. Begge investeringsmuligheder er profitable på den lange bane. Dog er boligmarkedet i fuld fart pt. Og har dertil fået navnet: ’sælgers marked’ af de fleste.


Annonce

Smid dine penge i mursten

Skal du med på boligbølgen? Så skal du til at købe din billet nu. Boligmarkedet stiger voldsomt i øjeblikket, og har gjort det rigtig længe. Mange eksperter og rådgivere mener ikke, at vi har set toppen endnu. De forventer en fortsat stigning i de kommende år. De udtalelser kan få de fleste til at overveje et køb. Overvejer du at købe din første bolig – Så klik her og bliv hjulpet sikkert gennem hele processen.

Det kan i hvert fald ikke betale sig andet, end at købe pt. da markedet bare buldrer derudaf. En opgørelse for alle typer huse viser en prisstigning på minimum 6 % siden 2018, hvilket er en del.

Som boligmarkedet ser ud lige nu, er det bare med at komme i gang!


2021 bliver året for flere prisstigninger

Ja, du hørte rigtigt. 2021 kommer til at fortsætte, hvor 2020 slap. Det nye årti er startet hårdt ud, og dette ser ud til at fortsætte. I hvert fald spår de fleste prognoser en fortsat stigning på boligmarkedet. Bl.a. forventes parcel- og rækkehuse at stige med op til 9 %. Det er en voldsom stigning set i lyset af et år med corona og generel nedgang i statsøkonomien. Flere virksomheder har lidt, mange har mistet deres arbejde, og hjælpepakker er blevet smidt til højre og venstre for at redde resterne. Alligevel galoperer boligmarkedet hurtigere og hurtigere.

Går du med overvejelser på at købe dit første hus – Så kan du klikke her og blive meget klogere.


Boliger bliver solgt på rekordtid

Det går rigtig stærkt på boligmarkedet for tiden. De fleste boligsøgende er skrevet op i forskellige køberkartoteker. Et køberkartotek er en database, som man tilmelder sig som boligsøgende. Ejendomsmægleren vil derfor gerne vide dine krav ift. Pris, beliggenhed, størrelse osv. Får ejendomsmægleren en bolig, som matcher de krav, vil de kontakte den pågældende køber og sælge boligen. Det kaldes en skuffesag, og dette er blevet mere og mere populært i kraft af boligmarkedets udvikling. Mange boliger bliver aldrig markedsført hos ejendomsmægleren - i stedet kontakter ejendomsmægleren en køber, som er på at købe uden tøven overhovedet.


Sommerhuse er også i høj kurs

Sommerhuse går også som varmt brød. Det er der en helt særlig grund til. Corona-krisen har fået danskerne til at overveje sommerplanerne igen og igen. De fleste tøver med at rejse sydpå for at nyde varmen, og søger i stedet sommeroplevelser i det danske sommerlandskab, som rummer mange spændende og interessante muligheder for hele familien.

Det har også skabt en kæmpe prisstigning i fritids- og sommerhuse. De bliver solgt langt dyrere, fordi efterspørgslen er steget i kraft af corona. Danskerne vil i sommerhus for at slappe af og nyde livet.

I øjeblikket er der nærmest mangel på sommerhuse hos ejendomsmæglere i Danmark. Udbuddet er lavere end efterspørgslen.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.