Annoncørbetalt indhold

Sådan sikrer du dig en god byggeproces

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af servicestyring.dk

Skal du selv i gang med at bygge dit kommende drømmehjem eller er du et byggefirma der skal bygge det for nogen? Uanset om du er den ene eller den anden, ønsker du bestemt en sikker og struktureret byggeproces, hvor overblik og samarbejde er de vigtigste nøgleord. Som kunde hos et byggefirma, eller som byggefirma der har sine kunder, spiller samarbejde en stor rolle for et vellykket projekt. Man har hørt mange historier hvor huset ikke har været som ønsket, eller byggeprocessen har været en fiasko. For at sikre, at dette ikke sker hos dig, er der nogle råd du som kunde eller byggefirma kan følge.


God Service

Et byggeprojekt starter typisk med, at du som kunde skal vælge hvorledes processen skal foregå og hvilke krav og ønsker du har. Du skal i mange tilfælde få professionel rådgivning og samtidig finde et byggefirma der sikrer dig en god service. Find et firma der involverer dig i processen, leverer kvalitet til en god pris og virker pålidelig. Dette kan du finde ud af ved at researche på nettet, tale med bekendte der har været igennem samme proces eller læse anmeldelser. Derudover kan du også booke et eller flere møder med firmaet for selv at få en følelse af, om samarbejdet er det rigtige valg. Hvis du derimod er et byggefirma der ønsker at levere god service, skal du forsøge at overholde ovenstående ting. Et godt råd er, at du, hvis du ikke allerede har det, anskaffer dig et servicestyringssystem hvor alle dine byggeprojekter samles ét sted, så du, dine medarbejdere og kunder får et bedre overblik og arbejdsgangen bliver tidsoptimeret. Orientér dig mere om sådan et system på nettet. Servicestyring er et godt eksempel på sådan et system.


Klar kommunikation

Det vigtigste ved et byggeprojekt er god og klar kommunikation. Som kunde skal du fremlægge dine ønsker for huset og sætte faste og tydelige rammer for dine valg og fravalg. Du skal derfor sikre dig, at være forberedt, således at projektet kan diskuteres og fastlægges så tidligt som muligt. Derfor vil det være oplagt at involvere professionel hjælp til at få den rette rådgivning, samtidig med, at byggefirmaet også bliver en del af beslutningsfasen. Under projektet er det som byggefirma ligeledes vigtigt, at involvere kunden i processen. Kunden kan i løbet af processen nemlig skifte mening eller have andre krav til huset, som du som byggefirma skal forsøge at tilpasse dig til - vær dog opmærksom på, at det skal være realistisk at kunne opfylde kravene. Forsøg dog så vidt som muligt at afklare krav inden de store byggeprocesser sættes i gang - på den måde forhindres overskridelse af tid og budget.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit