Annonce
Ugeavisen Ringkøbing

Ligger dine høreapperater i skuffen, gør de ingen gavn. Gå i hørecenter og få hjælp

Lars Braüner og Vestjyllands Hørecenter i Ringkøbing arrangerer Servicedag. Pressefoto
Mange høreapparater havner i skuffen, fordi folk ikke får dem brugt. Det vil Vestjyllands Hørecenter gerne afhjælpe.
Annonce

Ringkøbing: Høre-apparater skal sidde i ørerne og ikke bare ligge i skuffen. Mandag den 15. juni fra klokken 9-16 arrangerer Vestjyllands Hørecenter på I.C. Chr. Allé i Ringkøbing en ”Servicedag” for alle dem, der har opgivet deres høreapparater og lagt dem i skuffen. - I denne tid kan høreapparater være stærkt savnet hos dem, der har lagt dem i skuffen, men gerne vil følge med i nyhedsstrømmen og forstå, hvad der sker i verden udenfor. Dem kommer vi nu i møde ved at arrangere en servicedag, hvor man helt gratis kan få os til at hjælpe med at få høreapparaterne tilbage i ørerne, forklarer teknisk audiolog og indehaver, Lars Braüner. At høreapparaterne er havnet i skuffen, kan have flere årsager. - Det kan skyldes, at høreapparaterne er justeret forkert og derfor ikke virker efter hensigten og forventningerne, men også, at høreapparaterne har en defekt eller brugeren er i tvivl om den korrekte brug, siger Lars Braüner. - Hos Vestjyllands Hørecenter har vi den klare holdning, at man aldrig skal opgive sine høreapparater. Derfor tilbyder vi nu vores hjælp til dem, som har hjælp behov. Under Servicedagen er alle velkomne til at medbringe deres høreapparater uanset mærke og uanset om de er blevet udleveret gennem det offentlige eller en anden høreklinik. - Hos Vestjyllands Hørecenter har vi det nyeste specialudstyr til at finde frem til problemerne med høreapparaterne og få dem finjusteret. I de fleste tilfælde kan vi afhjælpe problemerne, men er høreapparaterne over fire år gamle, kan de være for udtjente til at servicere samtidig med, at garantien er udløbet. Løsningen på det problem hedder så nye høreapparater, hvor vi hjælper kunden med at søge tilskud hjem og sammen finder frem til en ny og bedre høreløsning. Så vil kunden, som vores eksisterende kunder, nyde godt af fire års gratis service på de nye høreapparater, hvor man til enhver tid kan ringe til os og få en aftale for service, siger Lars Braüner. Han ser frem til at hjælpe mange med ”skuffe-apparater” til Servicedag mandag den 15. juni. Forudgående tidsbestilling er dog nødvendig for at deltage.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Ringkøbing

Masser af druer

Annonce