Annoncørbetalt indhold

Gør livet let som ejer af udlejningsejendom

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af brunata.dk

Er du udlejer af boliger? Og vil du gerne have mulighed for at gøre både dit daglige administrationsarbejde og den løbende vedligeholdelse nemmere, så er der hjælp at hente. Som du allerede ved, følger der mange pligter og gøremål med, når man udlejer boliger. Der skal aflæses varme og el. Ejendommene skal tjekkes i forhold til indeklima og energiforbrug. Og lejerne skal hjælpes med de spørgsmål og problemer, som de kommer til dig med. Men mange af disse opgaver findes der billige og praktiske løsninger på, og de kan let implementeres i din boligudlejning. Læs med her og bliv klogere på, hvordan din udlejning kan gøres nemmere og mere bekvemt for både dig og dine lejere.

Forbrugsregnskaber

Det er vigtigt for dine lejere, at de ved, at de kan stole på de forbrugsregnskaber, der figurerer i forhold til opmåling af el, vand og varme. Der skal foreligge præcise målinger, så hvert enkelt lejemål med sikkerhed ved, at deres forbrug er opgjort nøjagtigt, og at de kun betaler for netop deres husstands forbrug.

Her er Brunata et meget sikkert kort at have på hånden. Brunata leverer nemlig præcise og overskuelige forbrugsregnskaber af el, vand og varme, og de har gjort det nemt og tilgængeligt for både dig og dine lejere, da forbrugsregnskaberne ligger online og kan tilgås hvor som helst og når som helst, det ønskes.

Læs meget mere om fordelene ved Brunatas forbrugsregnskaber på deres website.

Optimering af energiforbrug

Der kan være mange penge at hente og miljørigtige processer at iværksætte ved at optimere energiforbruget i dine udlejningsejendomme. Brunata Energistyring kan i den forbindelse levere en masse vigtig og detaljeret viden om dine ejendomme, således at du har et godt og oplyst grundlag for at optimere energiforbruget til glæde for både klimaet, men så sandelig også til glæde for din udlejningsøkonomi.

Brunata Energistyring indbefatter blandt andet:

·      Et miljøregnskab, der giver overblik over CO2-udledning, og som kan bruges til jeres grønne profil.

·      Opdagelse af energispild i tide, så du ved afvigelser af energiforbrug får besked og derved kan stoppe spildet.

·      Analyse af varmeforbrug.

·      Budgettering og økonomi.

Et sundt indeklima

Hvad er et sundt indeklima, tænker du måske? Det spørgsmål kan vist bedst besvares ved at fortælle, hvad en af de primære faktorer til et usundt indeklima er, og hvad det indebærer. Her er nemlig tale om en for høj luftfugtighed i bygningen. En høj luftfugtighed kan give problemer som husstøvmider, mug og skimmelsvamp, hvilke ikke er rare bekendtskaber for dine lejere, men det er der heldigvis råd for.

Brunata har udviklet indeklimamålere, som har den egenskab, at de kan opdage fugtproblemer, inden problemerne vokser sig for store, og dermed advare dig om, at der skal sættes ind i forhold til bekæmpelse af luftfugtighed.

Et sundt indeklima i dine ejendomme giver ikke kun sunde og sikre boliger til dine lejere, men det sikrer dig også mod bygningsskader, lækager og den frygtede skimmelsvamp. Og kan du komme på forkant med disse udfordringer, vil det resultere i, at du har færre udgifter til reparationer, og at du skal bruge mindre tid på løbende udbedringer.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit