Annonce
Ugeavisen Vejle

Charlot and Me er gået online: Charlotte spiller op til kameraet

Charlotte Mols har vænnet sig til at spille op til kameraet, nemlig når hun sender live på Facebook. Liveudsendelserne er kun begyndelsen for Charlot and Me i Vissingsgade.
To gange om ugen går modeforetningen Charlot and Me i Vissingsgade online med Charlotte Mols fra butikken som vært. Sidst så 80 kvinder med.
Annonce

Vejle: - Jeg skulle lige vænne mig til at være foran kameraet, det krævede lidt mod fra min side, jeg har det bedst med at være lidt mere anonym, siger Charlotte Mols fra modeforretningen Charlot and Me i Vissingsgade om sin nye rolle som vært, nemlig når hun sender live på Facebook.

Mens butikken, der lever af at sælge modetøj til kurvede kvinder, lige nu bliver holdt i et jernhårdt nedlukningsgreb, lever hendes webshop på nettet i bedste velgående.

Annonce

Et par skridt foran

- Det med at sende live var noget, vi havde overvejet, vi ville prøve på den lange bane. Så kom den første, og lige nu den anden nedlukning i forbindelse med covid-19. Det betød, at vi blev nødt til at gå i gang med at sende live med det samme.

- Vi sender live på Facebook to gange om ugen, en gang om eftermiddagen og en gang om aftenen. Sidst så 80 kvinder med i en time, da jeg fortalte om butikkens nyhederne, siger Charlotte Mols, der glæder sig over interessen.

Annonce

Online i flere år

Facebook og Instagram er dog langt fra fremmede for hende.

- Vi har været på Facebook og Istagram i flere år, men det er første gang, vi er gået skridtet videre, og vi er sågar kommet i kontakt med en hele ny kundegruppe.

- Lige nu er vi i gang med at planlægge næste skridt. Det bliver videoklip fra butikken, hvor vi viser vores nyheder, ligesom vi også vil kunne ekspedere kunderne virtuelt, mens butikken er lukket ned, forklarer Charlotte Mols.

Annonce

Har øget omsætningen

Hun fortæller, at de levende billeder fra butikken har øget hendes omsætning betragteligt.

- Vi har hele tiden haft en webshop med kunder fra hele landet. Men det at vi nu sender live med nyheder og under pandemien ekspederer kunderne virtuelt, har bestemt ikke gjort interesse for vores modetøj i store størrelse mindre, forklarer Charlotte Mols.

- Og jeg har vænnet mig til at spille op til kameraet, siger hun med et smil på læben.


Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce