Annonce
Ugeavisen Vejle

Citater på emballage: Læskedrikfirma have os til at fokusere mere på de vigtige ting i vores liv

Virker citatet ”Jeg vil leve mere i nuet” på den nye Coca-Cola dåse bekendt? Så er det måske fordi, det er dit eget. PR-foto
Coca-Cola sætter corona-citater på flasker og dåser. Mie Isak fra Vejle deltager i kampagnen med sætningen: Man skal leve livet, mens man har det.
Annonce

Vejle: En ny YouGov-undersøgelse viser, at 56 procent af danskerne i Region Syddanmark har revideret deres liv og prioriteter på grund af coronakrisen.

Coca-Cola har i forbindelse med en reklamekampagne indsamlet vores vigtigste erkendelser fra 2020. Udsagnene - eller citaterne - pryder læskedriksfirmaets nye emballage.

37 procent vil "leve mere i nuet", og 36 procent ønsker at "bruge mere tid sammen med familien".

En af de jyder, som deltager i kampagnen via Instagram, er Mie Isak fra Vejle. Hun erkender: Man skal leve livet, mens man har det

Mie Isak har taget sit liv op til revision i 2020.

- Jeg synes, at det er blevet bekræftet big time, at man skal leve livet, mens man har det. Jeg valgte at springe ud i et nyt job tilbage i maj måned, selvom det var lige midt i "orkanens øje". Jeg gik fra et fast job på 32 timer, jeg var meget glad for, til en stilling på 20 timer. Det har været en mega god beslutning både i forhold til de faglige udfordringer og ikke mindst personlige, fordi vi har fået meget mere tid sammen herhjemme, fortæller Mie Isak i en pressemeddelelse.

Annonce

Fokuser på det positive

Under coronakrisen har cirka hver tredje dansker i Region Syddanmark opdaget nye sider af sig selv. 35 procent i Region Syddanmark har fået lyst til at bruge naturen mere.

Philip Wedgewood, Senior Brand Manager for Coca-Cola, håber, at rækken af erkendelser og udsagn kan inspirere til at fokusere mere på de vigtige ting i vores liv.

- Med alt det vi har været igennem i 2020, er det vigtigt at fokusere på det positive, vi har lært, og minde os selv og hinanden om, hvad der er vigtigt, siger han.

I undersøgelsen svarer 24 procent i Region Syddanmark, at de "vil undgå at lægge for mange planer på forhånd".

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce