Annonce
Ugeavisen Varde

Sociale medier trækker onlinesalget op hos Lé Mosch

Tina Schouboe Hofmann bruger sig selv på sociale medier, og hun er sikker på, at det har en stor betydning for det gode salg, hun har i webbutikken i øjeblikket. Arkivfoto: Annett Bruhn
Tina Schouboe Hofmann prioriterer at bruge sociale medier, og hun bruger sin egen person.
Annonce

Varde: Tina Schouboe Hofmann har travlt. Ene kvinde skal hun sende varer ud til de, der handler hos Lé Mosch og Léhof - hendes to netbutikker - og her er salget steget markant under coronakrisen.

Hun er ret sikker på, hvad der er årsagen; Det er hendes tilstedeværelse på sociale medier som Facebook og Instagram.

- Jeg bruger virkelig mig selv, og jeg viser vores varer, siger hun.

- Det er jeg glad for, at jeg har gjort nu. Det har virkelig gjort, at folk bakker op om os. Jeg kan se, at der er mange, der skriver kommentarer som "hvor er det fedt", og "jeg lægger en ordre for at støtte dig". Jeg tror helt sikkert, det har gjort meget. Jeg kunne ikke have solgt så meget, som jeg gør nu, uden de sociale medier.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce