Annonce
Ugeavisen Vejen

Toyota Louis Lund-forretninger scorer kundetilfredshedspris

Flere end 80 procent af Toyota Louis Lunds kunder er gengangere. Foto: PR

Vejen: Alle fire forretninger hos Louis Lund har opnået den største udmærkelse for kundetilfredshed i Toyota-regi i form af en boomerang i guld.

Symbolet med en boomerang har Toyota brugt i mange år for at symbolisere, at tilfredse kunder kommer tilbage.

- Vi arbejder konstant på kundeværdierne, som er åbenhed, gennemsigtighed, troværdighed, bekvemmelighed, tillid og ærlighed. Dette arbejde har nu igen båret frugt, hvilket er blevet bekræftet med en boomerang i guld i alle vores fire afdelinger. Vi er både stolte og taknemmelige over vores kunders tilfredshed, og ikke mindst at de har brugt tid på at bedømme vores arbejde, siger Louis Lund.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Vejen

4 gode råd før bilkøb

Ugeavisen Vejen

Ny bil - nye vaner

Annonce