Annoncørbetalt indhold

Sådan bestiller du nemt filtre til din virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I en verden hvor det hele gerne skal gå lidt hurtigere, så er det rart, hvis man hurtigt og nemt kan skaffe sig alle de ting, som ens virksomhed har brug for.


Annonce

Hvis din virksomhed gør brug af ventilations- og filtrationsfiltre, så er der rigtig gode nyheder til dig, for den del kan du faktisk selv ordne uden at skulle inddrage alt for mange andre parter i det.


Det er nemlig muligt at købe disse filtre via en online webshop, og det har fem store fordele, som du kan læse herunder, og som måske kan hjælpe med at overbevise dig om, at du skal benytte dig af den mulighed fremadrettet.


1: Du får et hurtigt overblik

Ved at bestille over en webshop får du et hurtigt visuelt overblik over, hvad en virksomhed kan tilbyde dig. Det giver dig mulighed for at se, hvordan produkterne ser ud, og hvilke priser du kan købe dem til. Det gør det nemt for dig at tage en beslutning, om du vil benytte dig af den pågældende virksomheds produkter, uden at det kræver lange, dybdegående samtaler med virksomheden.


2: Produkter kan stadig skræddersyes

Nogle virksomhed kan godt blive nervøs for, om man stadig kan bestille speciallavet filtre, som passer ind til ens driftsystem. Det behøves man dog ikke være nervøs for, da dette nemt kan gøres via en webshop.


3: Bestil udenfor åbningstiderne

Fra tid til anden har man utrolig travlt med at få bestilt ens filtre hjem, og så kan det altså være en ærgerlig omgang, hvis virksomheden, man handler hos, har lukket. Med en webshop kan du dog købe de varer, du har brug for når som helst og hvor som helst. En webshop holder nemlig aldrig lukket, så du kan bare bestille, når det passer ind hos dig.


4: Genbestilling er nemt

Det er nemt for dig at bestille en ordre for første gang, men det er endnu nemmere, hvis du er en tilbagevendende kunde, der skal genbestille en tidligere ordre. Med en webshop kan du nemlig se dine tidligere ordre og med få kliks bestille dem igen. Det er nemt, det er hurtigt, og det er rigtig dejligt for dig selv.


5: Færre fejl

Det vil ske fra tid til anden, at der bliver lavet en fejl på en ordre, hvor man modtager de forkerte filtre til ens virksomhed. Med en webshop kan du dog være med til at begrænse de fejl, da det er dig selv, der får muligheden for at tilføje de rigtige produkter til kurven. På den måde kan du have ro i maven, inden dine produkter lander på matriklen.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.