Annoncørbetalt indhold

Sådan får du nye kunder til din webshop med Google Ads

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af wemarket.dk

Når der skal hives nye kunder ind i biksen, er arbejdet ikke helt så simpelt, som det var engang. Med internettet følger et væld af forskellige muligheder for at markedsføre dig selv og gøre din virksomhed attraktiv for potentielle kunder.


Det kan være svært at finde rundt i de mange muligheder for markedsføring online, og det kan være svært at lægge en sikker og gennemtænkt strategi, der giver dig størst mulig effekt for dine penge.


Men det behøver ikke at være så kompliceret at skaffe kunder online. Med få værktøjer og en god samarbejdspartner kan du nå rigtig langt ved brug af bl.a. Google Ads, der af mange betegnes som den mest effektiv måde at hive nye kunder ind i biksen på online.


Men hvad er Google Ads, hvor virker det, og hvordan får du så højt et output for dine penge som muligt? Det kan et Ads bureau hjælpe dig med. Med et professionel Ads bureau får du et team af specialister på holdet, som har helt styr på, hvordan Google Ads fungerer, og hvordan der skabes den højest muligt værdi for din virksomhed.


Hvad er Google Ads?

Google Ads er kort sagt annoncer, der placeres på alle Googles platforme. Det gælder selvfølgelig først og fremmest i Googles søgemaskine, hvor Google Ads er de annoncer, der placeres øverst over søgeresultaterne, når en kunde søger efter et produkt på Google.


Her kan et af dine produkter også få en placering, så din virksomhed altid vil være synlig i Google, når en kunde søger efter et produkt, du sælger. Det er et godt sted at være placeret, da rigtig mange kunder i dag starter købsrejsen med en Google-søgning.


Google Ads kan dog også være andre ting. Det kan eksempelvis være annoncering på YouTube, hvor du har rig mulighed for at målrette dine annoncer til lige netop de mennesker, du gerne vil have dit budskab ud til.


Hvorfor vælge et Ads bureau?

De fleste kan finde ud af at sætte en annonce op via Google Ads. Men platformen bliver mere og mere kompliceret for hver dag, der går, og da priserne på Google annoncer på samme tid stiger, handler det om optimerer afkastet i forhold til de penge, du putter ind.


Hvis du ikke ved, hvad du laver, kan Google Ads blive til et stort sort hul, hvor dine penge bare forsvinder, og netop det hjælper et Ads bureau dig med at undgå.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit