Annonce
Viborg Nyt

Lokale EDC-mæglere får back-up på telefonen

Brian Kristoffersen, EDC Refsgaard & Partnere, Viborg, vil fortsat besvare de fleste henvendelser. Men nu kan kunder også komme i kontakt med kæden helt til kl. 22. PR-foto
Fremover kan boligkunder få svar på en lang række generelle spørgsmål en stor del af døgnet. EDC-kæde opretter nemlig et kundecenter.
Annonce

Viborg: Ejendomsmæglerkæden EDC tager nu som de første i branchen konsekvensen af en ændret adfærd hos kunderne, der betyder, at flere forventer at kunne kontakte mægleren om aftenen og hele weekenden. EDC opretter derfor et kundecenter, der er bemandet med egne medarbejdere alle ugens syv dage fra 8-22. I første omgang skal der ansættes 30-35 medarbejdere til at besvare telefonopkald, mails og chathenvendelser fra boligkøbere og -sælgere. Kundecentret besvarer henvendelser, når ejendomsmægleren selv er optaget eller ikke kan besvare henvendelser.

I Viborg vil Brian Kristoffersen fra Refsgaard & Partnere og hans kolleger i de tre lokale butikker fortsat besvare langt de fleste henvendelser. Det er kun, hvis de lokale mæglere ikke selv har mulighed for at tage telefonen, at den går videre til det nye kundecenter.

Annonce

Få svar om det generelle

EDC har valgt at bemande kundecenteret med egne medarbejdere, der har indsigt i ejendomshandel og ved hvilke emner, der optager kunderne. Kundecenteret kan tage imod beskeder, booke aftaler om fremvisning og salgstjek og besvare generelle spørgsmål om boliger og bolighandel, mens specifikke spørgsmål om den enkelte ejendom fortsat vil blive håndteret af den lokale mægler.

Annonce
Annonce
Viborg Nyt

Toner af Guld i Fjandbohus

Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Viborg Nyt

Ti års forskning bag foredrag

Viborg Nyt

Julekoncert i Grønbæk Kirke

Viborg Nyt

Det ensomme hjerte

Viborg Nyt

Tid til julekalendere

Viborg Nyt

Jesper Lundgaard Julekoncert 2020

Viborg Nyt

Donation til nye omklædningsrum

Annonce