Annonce
Chat-robotten "Viktor" hjælper fremover kommunens borgere med at besvare spørgsmål om pas, kørekort, læge og flytning.
Bjerringbro Avis

"Hejsa. Kan jeg hjælpe dig med noget?" -Viktor hilser på ved kommunens nye digitale hoveddør

Viborg Kommune har lanceret en ny hjemmeside, hvor man har skrællet mange informationer fra og i stedet sat stort fokus på søgefunktion og brugeroplevelse.
Annonce
  • Chat-robotten "Viktor" hjælper fremover kommunens borgere med at besvare spørgsmål om pas, kørekort, læge og flytning.
  • Klaus Christiansen, der er direktør for beskæftigelse, økonomi og personale i Viborg Kommune, forklarer, at den nye hjemmeside er mere brugervenlig. Foto: Flemming Jeppesen
Bjerringbro Avis

Vild med vilje: Lær at anlægge vilde haver og bidrag til biodiversiteten

Annonce
Bjerringbro Avis

Modeshow rykket op med rod

Annonce
Bjerringbro Avis

Fra maskinstation til camperparadis: Verner Rigtrup markerer en milepæl

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Bjerringbro Avis

Børnekunst i Gudenåhuset

Bjerringbro Avis

Folkedans giver superkræfter

Bjerringbro Avis

Rekordsalg af tulipanbuketter

Bjerringbro Avis

Sparekassen fejrede jubilæum - men gaveregnen tilfaldt helt andre

Bjerringbro Avis

Ny tøjbutik i gågaden: Matador har inspireret til butikkens navn

Bjerringbro Avis

Ingen kan finde Berta: Hund har været væk i en uge

Annonce