Bjerringbro Gymnasium får afslag på en HF-uddannelse
Det er tredje gang, at Bjerringbro Gymnasium får afslag på at oprette en HF-uddannelse på gymnasiet - det er helt uforståeligt, mener rektor, og hun forventer en dialog med undervisningsministeren.
Mest læste
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Kunstnere lukker egen tradition – men åbner dørene på ny
-
Formand runder 70 år - og han har ét stort ønske
-
Conny blev overrasket, da 70 gæster stod uden døren
-
Styrker tusinder af børn og unge i naturvidenskaberne - men kommer ud med millioner i minus