PR-foto credit
Annoncørbetalt indhold

Skab opmærksomhed med roll-up!

Denne artikel er sponsoreret af digitaltrykodense.dk

Denne tekst indeholder sponsoreret indhold

Roll-up er en nem og effektiv måde at skabe opmærksomhed om din virksomhed, produkt eller service. Det kan være et godt supplement til dit markedsføringsmateriale, da det giver mulighed for at præsentere budskabet på en klar og tydelig måde. Med en roll up får du et professionelt udtryk med en stor synlighed, der let kan transporteres fra ét sted til et andet. Det er desuden hurtigt og nemt at sætte op. Den kan bruges til mange forskellige formål: lige fra events, messer og foredragsholdere til butikker, restauranter og fitnesscentre. Uanset hvad du bruger det til, har du et moderne design, som fortæller de besøgende, hvad du har at tilbyde!

Roll-up banner i den bedste kvalitet

Hos Digitaltryk Odense printes deres roll-up systemer på et kraftig tekstil banner som gengiver trykket flot. Samtidig kan det holde til at blive brugt og taget ned igen, hvis du har brug for det. De anvender kun materialer, som er brandgodkendte sammen med standard roll-up systemet. Det vil sige, at de er godkendt til messer og andet indendørs brug. De er derfor praktiske at have med på farten, da alle systemerne leveres samlet i en praktisk transporttaske. Du kan vælge mellem målene 60 x 200 cm, 85 x 200 cm eller 150 x 200 cm til din roll-up, og de er produceret i Danmark!

Spred dit budskab på en roll-up

En roll-up er et godt valg, hvis du ønsker at sprede dit budskab på en effektiv måde. Det er nemlig et let og transportabelt banner, som kan bruges til forskellige formål. Banneren kan udskiftes efter behov, så man altid har det aktuelle budskab klar til fremvisning. Derudover er den meget holdbar, da den er lavet af kvalitets materialer. Det betyder samtidig, at den er nem at rengøre og vedligeholde - hvilket gør den velegnet til brug i mange forskellige miljøer. Endelig skal det nævnes, at roll-up'en ofte fås i flere forskellige størrelser - så der altid er en model, der passer til ens behov.

Sådan laver du en perfekt roll-up

En roll-up er et godt værktøj til at præsentere dine budskaber på, og det kan bruges til mange forskellige formål. For at lave den perfekte roll-up, skal du først og fremmest overveje hvilket design, der passer bedst til dit budskab. Det kan være et simpelt design med kun tekst, eller det kan være mere kreativt med billeder og grafik - det kan gøre den mere interessant og levende. Når du har valgt et design, skal du sørge for, at det er tydeligt og letlæseligt - brug gerne store font størrelser, så er du sikker på, at folk læser indholdet!

Denne tekst indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.