Annonce
Hedensted/Juelsminde Avis
Bibliotekerne gør klar til genåbning
Hedensted Bibliotekerne glæder sig til at kunne åbne dørene for kommunens borgere mandag 18. maj i forbindelse med fase to af genåbningen af Danmark. Biblioteksleder Thomas Ry Andersen fortæller, at det dermed igen bliver muligt for borgerne selv at gå ind på hylderne og finde en bog eller aflevere materialer.
Annonce
Mest læste
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Dramatisk generationsskifte kulminerer med detailpris: Her bliver man mødt med "wauw-øjeblikke"
-
Udvider og får helt ny champagnebar: Havnefest er klar med flere ændringer og nye tiltag
-
Central gade lukkes i weekenden: Byens nye plads indvies med et væld af aktiviteter
-
180 børn gav koncert i Hedensted Centret