Hedensted er blandt de bedste til foreningsliv
Hedensted ligger i top fem over de kommuner i Danmark, der bruger flest penge på foreningsliv og lokaldemokrati. Det viser en ny analyse af økonomien på folkeoplysningsområdet gennem de sidste 10 år.
Mest læste
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Central gade lukkes i weekenden: Byens nye plads indvies med et væld af aktiviteter
-
Udvider og får helt ny champagnebar: Havnefest er klar med flere ændringer og nye tiltag
-
Havnefest jubler: Slår sponsorrekord igen igen
-
180 børn gav koncert i Hedensted Centret