Annonce
Hedensted/Juelsminde Avis
Der var ingen øl - og heller ikke mange unge: Nu vil kommunen gentænke sidste skoledag
Der var lagt op til den helt store alkoholfri fest i Hedensted Centret - men mange af de unge tog hurtigt videre. Nu vil arrangøren gentænke formatet.
Annonce
Mest læste
-
Kærestepar åbner pølsevogn på Bytorvet: - Vi kan godt fyre den af i 20 år endnu
-
Susanne mistede sin mor som 14-årig: Nu åbner hun gårdspladsen for den gode sag
-
Lokale håndboldhelte fik high-fives af Dronning Mary
-
Var med til at sikre skole i byen: Tidligere politiker blev årets borger
-
Byfest var fyldt med musik, aktiviteter og godt humør