I morgen er det sidste gang, Ungdomsskolen Hedensted kan byde velkommen til musicalpremiere. I hvert fald hvis ikke nye interesserede tovholdere melder sig. Her er det sidste års musical ?Herkules?, der modtog store klapsalver fra publikum. Arkivfoto: Søren E. Alwan