Annonce
Hedensted/Juelsminde Avis
Underskriftindsamling vil støtte bortvist medarbejder
En sag om en medarbejder på plejecenter Bøgely, der blev bortvist efter 43 års ansættelse, har affødt en underskriftindsamling og flere læserbreve. Både kommunen og medarbejderen vil ikke udtale sig om de konkrete omstændigheder.
Annonce
Mest læste
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Dramatisk generationsskifte kulminerer med detailpris: Her bliver man mødt med "wauw-øjeblikke"
-
Udvider og får helt ny champagnebar: Havnefest er klar med flere ændringer og nye tiltag
-
Central gade lukkes i weekenden: Byens nye plads indvies med et væld af aktiviteter
-
180 børn gav koncert i Hedensted Centret