Elektronikkæden Power slog fredag morgen dørene op til sin nye butik i Horsens. Coronavirus satte ikke en stopper for slagtilbud, men den lange kø var flyttet ind på internettet, og løsningen modtog stor ros fra kunderne.
Copy link address
Nicolai Svante Skovgård nissk@hsfo.dk
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
Mads Jakobsen var første kunde i den nye Power-butik. Køsystemet gjorde åbningen mere corona-venlig, og der var ikke mere travlt, end at man kunne nå at starte indkøbsturen med en omgang håndsprit. Foto: Nicolai Skovgård -
Køsystemet, som det så ud ved otte-tiden. Kunderne blev lukket ind i hver anden række i enten område A, B eller C - alt efter, hvilket tidsrum, de skulle ind i butikken i. To mobile storskærme og en stor gruppe vagter stod for at informere, og systemet virkede til at glide uden problemer. Foto: Nicolai Skovgård -
Alle kunder, som Folkebladet snakkede med, roste køsystemet. En enkelt nævnte, at man kunne komme til at stå lidt tæt inde i butikken, men det var ikke anderledes end at være i supermarkedet, lød det. Foto: Nicolai Skovgård -
I lokalet ved siden af havde Power fået lov af udlejeren til at lave et midlertidigt kassesystem. "Vi har jo lige så mange kasser som Bilka i dag," lød det fra Power-direktør Jesper Boysen. Foto: Nicolai Skovgård -
Administrerende direktør i Power Jesper Boysen fortalte i forbindelse med åbningen, at han havde stået på selvsamme spot og åbnet Elgiganten i Horsens i 2009. Foto: Nicolai Skovgård -
Generelt var der god plads i rækkerne, da Power åbnede i Horsens med et kø-venligt system, hvor man skulle booke plads hjemmefra. Foto: Nicolai Skovgård