PR-foto credit
Annoncørbetalt indhold

Øg dit salg på Amazons platform med Amazon FBA

Denne artikel er sponsoreret af WeMarket

Hvis din virksomhed gerne vil gå all-in på salg af produkter online, er det svært at se udenom Amazon. Amazon er verdens største online handelsplatform, og rigtig mange forbrugere starter i dag deres købsrejse med en søgning på Amazon.


Derfor må du naturligvis også være tilstede på platformen, hvis du gerne vil øge dit salg online ved at nå ud til et større publikum. Men Amazon er en stor og kompliceret maskine, og det er derfor nemmere sagt end gjort at få succes på platformen.


Her handler det ikke bare om at lægge nogle produkter op for bagefter at krydse fingrene og håbe på det bedste. Der skal en seriøs og gennemtænkt strategi til, hvis du vil undgå, at dine produkter forsvinder i mængden af de milliarder af andre produkter, som forbrugere har adgang til.


I den forbindelse kan det bl.a. være relevant at benytte Amazon FBA, da denne løsning gør det nemmere for dig at sælge på Amazon, mens du på samme tid vil opleve en række andre fordele.


Hvad er Amazon FBA?

FBA står for ’fulfilled by Amazon’. Derfor vil Amazon FBA kort sagt sige, at du overlader en række opgaver til Amazon i det daglige. Konkret overlader du opgaverne med salg og levering til Amazon, mens det også bliver Amazon, der kommer til at stå for kundesupporten.


Derfor gør Amazon FBA det en hel del nemmere for dig at drive en forretning på Amazon, da du slipper for meget af det hårde og tidskrævende arbejde. På den måde kan du i stedet fokusere på det, du er god til, så du kan skabe nogle endnu mere interessante produkter til gavn for dine kunder og din virksomhed.


Få hjælp fra et marketingbureau og få succes på Amazon

Det kan lyde som om, det er let at komme i gang med Amazon FBA. Men selvom Amazon FBA gør dit liv på Amazons platform mere simpelt, så er der stadig en række ting, der skal være styr på, før du kan komme i gang med at sælge via Amazon FBA.


Her skal du først og fremmest oprettes som virksomhed, hvorefter dine produkter skal lægges online på platformen. Der er også en række andre ting, der skal være styr på, og det kan være svært at overskue, hvis du ikke har erfaring med Amazon. Netop derfor kan det være relevant at søge assistance hos et webbureau, der har erfaringen til at sætte dig godt i gang.


Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.