Annoncørbetalt indhold

Sådan implementerer I AI i jeres virksomhed

PR-Foto credit

Denne artikel er sponsoreret af inboundcph.dk

Denne artikel er sponsoreret af InboundCPH A/S

Har I været ved at kigge på, hvordan I bedst kan nyde godt af AI eller kunstig intelligens, som det også kendes som? Det er noget, der virkelig har vundet frempas ikke kun i det danske erhvervsliv men i lige så høj grad blandt de store, internationale virksomheder. Til gengæld kræver det også, at man er skarp i brugen af AI, før man virkelig kan få noget ud af det.

I dag er der flere forskellige softwares, der ligger frit tilgængeligt og i et vist omfang endda er muligt at anvende gratis. ChatGPT er måske den software, der er mest kendt, og det er da også den, der konstant bliver udviklet. Hvis I gerne vil vide, hvordan I på en god måde kan implementere den slags arbejde i jeres virksomhed, kan det være en fordel at tage imod AI-rådgivning fra virksomheder med speciale på området.

Få de skarpeste tekster i høj kvalitet

Noget af det, AI virkelig er skarpt til, er tekstskrivning. Hvis I går op i SEO og gerne vil have, at jeres produkter eller hjemmeside står først i køen, når der søges på Google, er det vigtigt, at jeres søgeord er relevante og hjemmesiden opbygget logisk, så søgemaskinernes algoritmer kan fange dem. AI kan sagtens formulere tekster af høj kvalitet ud fra stikord, I fodrer den med.

Det anbefales generelt, at man selv tjekker teksterne igennem og anvender dem som inspirationskilde til det, der skal ende med at være jeres nye produktbeskrivelser, beskrivelser af virksomhedsprofilen og alt det andet, der er relevant at inkludere på en hjemmeside.

Kursus i ChatGPT

Har I prøvet ChatGPT af men synes ikke helt, det giver så meget, som medierne gerne vil gøre det til? Det kan være, det er fordi I ikke er klædt ordentligt på til at anvende det. For at blive gode til det, kan det betale sig at tage et ChatGPT-kursus, hvor jeres medarbejdere bliver sat ind i teknikkerne, der gør en skarp til at benytte AI og specifikt ChatGPT.

Der kan være tale om et helt grundlæggende kursus, der blot giver de mest basale ting på et par timer, eller der kan være tale om mere dybdegående emner, hvor der sættes en hel dag af til kurset. Hvis I ønsker det, er det også muligt at få skræddersyet kurser til bestemte brancher, så indholdet er mest relevant for netop jeres virksomhed. Så er I snart godt kørende med AI og ChatGPT som hjælpere.

Denne artikel er sponsoreret af InboundCPH A/S

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-Foto credit