Denne artikel er sponsoreret af relatel.dk
Digitalisering og teknologisk fremdrift er en essentiel del af enhver virksomheds drift og kommunikation, og det er vigtigt at etablere gode platforme for kommunikationen både internt og eksternt. I denne artikel får du nogle tips til, hvilke muligheder du kan tage i brug, da der kan være væsentlige besparelser og effektiviseringer involveret i valg af teknologi.
Erhvervstelefoni: Arbejdstelefoner, VoIP og Cloud-baseret telefoni
Arbejdstelefoner er nærmest ikke til at komme udenom, når der er tale om erhvervstelefoni. Dine medarbejdere kan med fordel blive tildelt sin egen arbejdstelefon, der kan bruges til telefonopkald til kunder og kolleger. Der findes et bredt udvalg af mobilpakker til erhvervstelefoni, så I kan sammensætte de løsninger, som passer til virksomhedens eller den enkelte medarbejders behov.
I de senere år har teknologien inden for erhvervstelefoni udviklet sig med hastige skridt. Introduktionen af Voice over Internet Protocol (VoIP) gjorde det muligt at sende telefonsamtaler gennem internettet i stedet for traditionelle telefonlinjer. Det gælder f.eks. Skype, Microsoft Teams og lignende, hvor du har mulighed for at etablere opkald med lyd og billede samt bruge chatfunktioner. Dette er en mulighed til at reducere omkostningerne ved at bruge telefonsystemer og kan gøre det lettere at kommunikere med kolleger og kunder over hele verden.
I dag ser vi en stigende tendens til cloud-baseret telefoni, hvor hele telefonsystemet er hostet i skyen og kan tilgås fra enhver enhed med internetadgang. Dette giver virksomheder større fleksibilitet og mulighed for at tilpasse deres telefonsystemer efter deres specifikke behov.
Hertil kan det være en nødvendighed at etablere en sikker og stabil forbindelse til netværk, så medarbejderne ikke kommer til at opleve udfordringer med opkald. Der kan f.eks. være gennem at anskaffe mobilt bredbånd eller andre internetløsninger til virksomheden.
Kommunikationsplatforme
Det kan også være en god idé at opsætte en internplatform til jeres kommunikation. Det kan f.eks. være et intranet, hvor også nødvendige dokumenter, materiale og informationer kan opbevares og være tilgængeligt for medarbejdere. Det kan især være en fordel, hvis medarbejderne ofte arbejder hjemmefra og derfor ikke har samme adgang til materiale, som de der er på kontoret. Det kan også gøre det lettere at holde dokumenter opdateret.
Der er en del forskellige måder at sætte det op på, så I kan få en optimal platform, der svarer på jeres behov for kommunikation. Er der f.eks. behov for en opslagstavle, hvor informationer fra ledelsen bliver fastgjort? Medarbejderne kan f.eks. organiseres i afdelinger og teams samtidig med muligheden for at kommunikere en til en medarbejder imellem.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.
JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.