Annoncørbetalt indhold

3 tips til at skabe opmærksomhed omkring din forretning i lokalområdet

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af kellmann.dk

Uanset om du skal skabe brand awareness på Sjælland, Fyn eller i Jylland, er der en håndfuld tips, som der er værd at følge. Her får du 3 af vores bedste tips til at fange dit lokalområdes opmærksomhed og rette den mod din forretning. Forhåbentlig er det noget du kan bruge, så læs med her!

Hvis du har en forretning, er én af de helt store opgaver at gøre verden opmærksom på, at du findes. Det kaldes også for at skabe brand awareness, og det er lidt af en kunst. Hvis du ikke lige har et hav af gode idéer på lager, kan du bruge vores 3 tips her til at komme i gang. Vi er ret sikre på, at de kan sparke gang i foretagendet!

Tip 1: Reklamér med flot folie til bilen

Har du en firmabil? Så kan det være et rigtig godt tip at beklæde den med flot folie til bil. Bilindpakning, som det også kaldes, er en meget effektiv måde, hvorpå du kan fange de lokales blik. Med en opsigtsvækkende bil kan du nemlig ikke undgå at dreje hoveder, når du kører igennem land og by. Og hvis du er heldig, er det netop nye kunder, som du drejer hovederne på.

Tip 2: Beklæd butikken med udendørs lysskilte 

Endnu en smart måde at vække opsigt på er med lys - nærmere præcist udendørs lysskilte. Hvis du har en virksomhed, en butik eller lignende, skal du sikkert have et udendørs skilt alligevel. Ved at vælge ét, der lyser, vækker du langt mere opmærksomhed.


Har du eksempelvis overvejet et udendørs lysskilt i farvet neon? Det vil med garanti få potentielle kunder til at bemærke dig, når de er på vej fra A til B. Så hvorfor ikke lyse lidt op i gadebilledet?

Tip 3: Lad professionelle hjælpe dig 

Vores tredje og sidste tip er at invitere professionelle ind i projektet og lade dem hjælpe dig med at få succes i lokalområdet. Der er ikke nogen, der kan gøre alting alene, og mange ting går bare lettere, når man får professionel hjælp.


Det gælder fx for både bilindpakning og udendørs lysskilte. Ved at hyre professionelle til opgaverne er du sikker på, at de bliver udført optimalt. På den måde giver du dig selv de bedste betingelser for faktisk at få succes med dine tiltag. Derfor er pengene som regel rigtig godt givet ud, når du allierer dig med professionelle.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit